Food Service τ. 136

34 ΑΦΙΕΡΩΜΑ Η ζύμη αποτελεί τη βάση για πολλά αγαπημένα πιάτα του Έλληνα foodie, απλά και σύνθετα, με τους επαγγελματίες της εστίασης να έχουν βασίσει μεγάλο μέρος των μενού των επιχειρήσεών τους σε φρέσκα αλλά και καταψυγμένα προϊόντα ζύμης και σφολιάτας. Από τη Στέλλα Αυγουστάκη Ζύμη Π αρά την οικονομική κρίση που έχει επηρεάσει όλη σχεδόν την ελληνική βιομηχανία, οι εταιρείες που προμη­ θεύουν με ζύμη – σφολιάτα τα κατα­ στήματα λιανικής και τα εστιατόρια, όχι μόνο έχουν διατηρήσει τη θέση τους στο μερίδιο αγοράς αλλά κι έχουν διευρύνει τη δη­ μιουργικότητά τους, παρουσιάζοντας νέα προϊ­ όντα στον επαγγελματία της μαζικής εστίασης. Στο παρόν τεύχος του Food Service, έξι εταιρείες συγκεντρώνουν τα νέα προϊόντα που παρουσιάζουν στην αγορά της εστίασης, έχοντας ως βάση τη ζύμη. Από παραδοσιακής γεύσης προϊόντα, όπως είναι το κουλούρι Θεσσαλονίκης, σε προϊόντα που εξυπηρετούν σε χρόνο κι απόλαυση και τον πιο απαιτητικό ουρανίσκο, όπως είναι η προψημένη βάση πίτσας, μέχρι και σε vegan κρουασάν, ένα προϊόν που ανταποκρίνεται στις νέες τάσεις της αγοράς τροφίμων. Οι εταιρείες, πέρα από την έμφαση που δίνουν στην αγνότητα και στα υψηλής ποιότητας υλικά, έχουν ξεκινήσει και στρατηγικές συνεργασίες με καταξιωμένους chefs, εξελίσσοντας παρα­ δοσιακές συνταγές, ενώ έχουν διαμορφώσει με τέτοιο τρόπο το προϊόν τους, ώστε να απλοποιήσουν την καθημερινότητα του chef που θα το χρησιμοποιήσει.

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=