Food Service τ. 136

FORWARD THINKING Γιατί η γεύση από μόνη της δεν επαρκεί για το σύγχρονο dining 42 Μέχρι πριν από μερικά χρόνια, η προσφορά ικανοποιητικής ποιότητας και γευστικού φαγητού ήταν αρκετή για την αγορά της μαζικής εστίασης. Σήμερα, πλέον, αυτό από μόνο του δεν αρκεί. Σύμφωνα με πρόσφατα στοιχεία, ιδιαίτερο ενδιαφέρον δίνεται στην παροχή κι απόλαυση μοναδικών εμπειριών dining, σε σημείο τέτοιο, που το κοινό δηλώνει διατεθειμένο να πληρώσει παραπάνω, προκειμένου να τις βιώσει και να τις γευτεί. Στην εποχή του experiential eating Ο σο κι εάν ηχεί παράξενα τα καινούργια… ήθη κι έθιμα που εισάγουν στην αγορά οι νεότερης ηλικίας πελάτες, όπως αυ- τοί που ανήκουν είτε στην κατηγορία των millennials είτε ακόμη και σε αυτήν των Gen Z, ωθούν την αγορά στο μέλλον, σε καινοτόμες παραδοχές, «φρέσκες» προσεγγίσεις κι εντυπωσιακές αλλαγές περί των συνηθειών, των αναγκών και των τάσεων που δείχνουν να επικρατούν σήμερα. Ένα από τα κυρίαρχα στοιχεία έχει να κάνει με την «εκρηκτική» άνοδο των Social Media, Instagram, Snapchat και Twitter, μέσω των οποίων οι καταναλωτές – πελάτες αγωνιούν να αποτελέσουν μέρος μιας σειράς εμπειριών, τις οποίες με τη σειρά τους να μπορούν να επιδείξουν και να μοιραστούν με τον υπόλοιπο κόσμο.

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=