Food Service τ. 136

46 μιας experiential γευστικής εμπειρία ή βραδιάς, δίνοντας έμφαση στο στοιχείο της αποκλειστικό- τητας και της μοναδικότητας. Τα υπόλοιπα θα τα αναλάβει το… FOMO. Μήπως σκέφτεστε προπληρωμένες συμμετοχές; Στο εξωτερικό συναντάται ολοένα και πιο συ- χνά η περίπτωση κατά την οποία τα experiential events συνδυάζονται με την προπληρωμένη συμ- μετοχή του ενδιαφερόμενου κοινού. Αυτή είναι μια μέθοδος που εξυπηρετεί σε σημαντικό βαθμό τους επαγγελματίες της εστίασης, οι οποίοι γνω- ρίζουν εκ των προτέρων την – οικονομική – έκ- βαση μιας τέτοιας εκδήλωσης. Αποκτούν γνώση σχετικά με το πλήθος των συμμετεχόντων και κατ’ επέκταση τις προμήθειες που πρέπει να πραγ- ματοποιήσουν και το πλήθος των μερίδων που πρέπει να προετοιμάσουν. Μια τέτοιου είδους εκδήλωση εξυπηρετεί και τους πελάτες, οι οποίοι εξασφαλίζουν εκ των προτέρων τη συμμετοχή τους σε μια γευστική θεματική εμπειρία, γνωρίζο- ντας το προκαθορισμένο κόστος. Μετατρέψτε τους πελάτες που αναζητούν εμπει- ρίες σε φανατικούς υποστηρικτές της επιχείρη- σής σας. Βεβαιωθείτε πως θα έχετε φροντίσει κι επιμε- ληθεί ακόμη και την παραμικρή λεπτομέρεια που συνδέεται με ό,τι αφορά τον χώρο σας, ώστε να δείχνει και να είναι μοναδικός, φιλόξενος, συναρ- παστικός και λαμπερός. Φροντίστε, επίσης, να γνωστοποιήσετε στους πελάτες σας πως αυτό που βλέπουν στη διάρκεια ενός event είναι η συνηθισμένη εικόνα του χώ- ρου της επιχείρησής σας και πως αυτή η εικόνα απαντάται κάθε ημέρα και στιγμή. Επενδύστε, λοιπόν, στη σιγουριά και τη σταθερότητα, προ- κειμένου να επωφεληθείτε από τα κέρδη που θα προκύψουν από την αύξηση της επισκεψιμότητας των πελατών σας. Επίσης, μία έξυπνη κι ανέξοδη ιδέα είναι να ενθαρρύνετε τη χρήση hashtags ή ακόμη και check–ins που θα δίνουν έμφαση και θα σχετί- ζονται απόλυτα με τον χώρο και την επιχείρησή σας, αντί να περιοριστείτε αποκλειστικά σε κάποιο συγκεκριμένο experiential event. Δεν υπάρχει αμφιβολία πως η τάση του experiential eating βρίσκεται στην αρχή ακόμη της πορείας της, με το μέλλον να προδιαγράφεται παραπάνω από λαμπρό. Μάλιστα, δεν θα πρέπει να προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι αναμένεται να αποτελέσει το πλέον σημαντικό συστατικό που πρέπει να εξε- τάσει και αξιοποιήσει μία επιχείρηση του κλάδου, μαζί με κάποια από τις αναδυόμενες τάσεις της δι- εθνούς εστιατορικής σκηνής, όπως την προσθήκη vegan γευστικών επιλογών. Οπότε, τολμήστε το και φροντίστε να δομήσετε μια εμπειρία που να εί- ναι λειτουργική πρωτίστως για την επιχείρησή σας, έτσι ώστε να καταφέρετε να «μεταδώσετε» με πει- στικότητα το concept σας. < ‘ ‘ Δεν έχετε παρά να δημοσιοποιήσετε και εν γένει να διαδώσετε το μήνυμα της πραγματοποίησης ενός θεματικού event και μιας experiential γευστικής εμπειρία ή βραδιάς, δίνοντας έμφαση στο στοιχείο της αποκλειστικότητας και της μοναδικότητας. Τα υπόλοιπα θα τα αναλάβει το… FOMO.

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=