Food Service τ. 136

Δ ίχως αμφιβολία, η αγορά εδώ και μερικά χρόνια αντιμετωπίζει σημαντικές αναταράξεις και δυσκολίες, απαιτώντας τη λήψη μιας σειράς από δύσκολες αποφάσεις, την ανα­ θεώρηση θεμελιωδών αξιωμάτων και παρωχημένου σκεπτικού, καθώς επίσης και την οργάνωση με βάση καθαρόαιμα επαγγελματικά κριτήρια. Οι συνεπείς επαγγελματίες του κλάδου έχουν αντιληφθεί πως η επιχείρησή τους συμμετέχει ακου­ σίως σε ένα (άτυπο) πόλεμο, αυτόν του διαρκώς εντεινόμενου ανταγωνισμού, οπότε και θα πρέπει να λειτουργεί ως ένα συμπαγές, πιστό, με διακριτούς ρόλους και ξεκάθαρη στρατηγική, στράτευμα! Πάντοτε, δε, θα πρέπει να διαπνέεται από την αίσθηση και τη λογική της θέσπισης συγκεκριμένων στόχων, η επίτευξη των οποίων θα οδηγήσει στην περαιτέρω ανάπτυξή της. Προκειμένου να φτάσετε σε αυτό το σημείο, απαιτείται να έχετε κάνει μια σειρά από συγκεκριμέ­ νες κινήσεις νωρίτερα και κυρίως την εξής μία: Να επεξεργαστείτε, να διαμορφώσετε και να υλοποιή­ σετε ένα ξεκάθαρο επιχειρηματικό μοντέλο. Μέσω SKILLS Πώς θα δομήσετε μια στέρεη και ισχυρή ομάδα με αποκλειστικό γνώμονα την επιτυχία! Πρόσω… αναπτυξιακώς! Επί σειρά ετών η εστιατορική σκηνή στη χώρα μας κινούνταν γύρω από οικογενειακές επιχειρήσεις, που απασχολούσαν ορισμένους μόνο εργαζομένους, οι οποίοι προέρχονταν εκτός των δομών της. Αποτέλεσμα; Η οργανωτική δομή τους να αποτελεί σχεδόν αποκλειστικά προέκταση της ίδιας της οικογένειας, αντί να βασίζεται στις ιδιαιτερότητες της αγοράς ή την εξυπηρέτηση των αναγκών της επιχείρησης! Κάτι που πλέον δεν μπορεί να υφίσταται στη μορφή και στο περιεχόμενο που ίσχυε μέχρι πρότινος. 72

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=