Food Service τ. 137

20 Web Hotel: Η ψηφιοποίηση του ξενοδόχου στο επίκεντρο Η ψηφιοποίηση του ξενοδόχου τέθηκε σε πρώτο πλάνο στις ομιλίες του Web Hotel. Το περιεχόμενο είχε την... τιμητική του στη θε- ματική ενότητα με τίτλο: «H Σύγχρονη Ψηφιακή Παρουσία του Ξενοδοχείου». Έμφαση δόθηκε στην παραδοσιακή αξία του περιεχομένου, η οποία μάλιστα ισχυροποιείται με το πέρασμα του χρόνου, με χρήσιμα tips στους επαγγελματίες ξενοδόχους για τη βελτιστοποίησή του. Ο Γιώργος Κωνσταντινίδης της Hellenic Technologies μίλησε στην ενότητα «Adworks: Πώς θα βρω τους πελάτες που θέλω να διαφη- μιστώ» για τα Google Ad Works, τις διαφημίσεις, δηλαδή, μέσω της Google, για τα ξενοδοχεία και για όλα τα είδη καταλυμάτων. «Είναι μια εφαρμογή που εμπιστεύονται πολύ οι ξενοδόχοι. Απλώς, το πρόβλημα είναι ότι δεν γνωρίζουν πολλά πράγματα» . Κατάμεστο ήταν το stage του Web hotel, όπου αναλύθηκαν σημαντικά ζητήματα για το Digital Hoteling αλλά και για τις ψηφιακές πωλήσεις, τα ηλεκτρονικά τουριστικά γραφεία και τα ψηφιακά κανάλια πώλησης. Οι ραγδαίες εξελίξεις στον το- μέα των online απευθείας κρατήσεων κι η ανάγκη των ξενοδοχείων να πετύχουν όσο περισσότερες μπορούν αποτέλεσε κύριο θέμα συζήτησης, ενώ αναλύθηκαν έξυπνοι τρόποι προσέλκυσης της πελατείας στο site του ξενοδοχείου και τεχνικές και σύγχρονες τεχνολογίες που βοηθούν τον ξενοδόχο να διαχειρίζεται τις κρατήσεις του. Ο Δημήτρης Μάντζιος από τη Flexibook αναφέρ- θηκε στον «Δεκάλογο των απευθείας κρατήσεων», τονίζοντας ότι ένα βασικό πρόβλημα είναι η απο- τυχία των ερασιτεχνικών ιστοσελίδων, οι οποίες οδηγούν σε μεγάλο ποσοστό ακυρώσεων, ενώ δεν παρέλειψε να αναφερθεί στο ότι στόχοι των ξενοδόχων πρέπει να είναι η επισκεψιμότητα, η λειτουργικότητα (για Online πωλήσεις), η ευκο- λία του χρήστη και η ίση τιμή σε όλα τα κανάλια ανεξαρτήτων προμηθειών. Στο επίκεντρο βρέθηκε και η θεματική ενότητα «H Σύγχρονη Ψηφιακή Παρουσία του Ξενοδοχείου», με τον Ανδρέα Σφυρίδη της εταιρείας Hospitality Photography να σημειώνει πως ο μέσος χρόνος που ένα ξενοδοχείο έχει στη διάθεσή του, προκειμένου να πείσει έναν δυνητικό πελάτη που επισκέπτεται το site του δεν ξεπερνά τα 7 δευτερόλεπτα! «Όπως γίνεται εύκολα αντιληπτό, σε αυτό το διάστημα θα πρέπει να κεντρίσετε το ενδιαφέρον του, ώστε να παραμείνει περισσότερο χρόνο και κατ’ επέκταση να αναζητήσει πρόσθετα στοιχεία για την επιχείρησή σας. Άρα, να ενισχύσετε τις πιθανότητές σας να σας επιλέξει, για να πραγματοποιήσει τις διακοπές του» , τόνισε. Ο Federico Santos της εταιρείας Ink Design αναφέρθηκε στην παρουσίασή του με τίτλο «Πώς θα γράψετε σωστά την ιστορία του ξενοδοχείου σας» στην αυξημένη σημασία που λαμβάνει το σύγχρονο story telling για την επιτυχία της διαδι- κτυακής παρουσίας μιας επιχείρησης. ‘ ‘ Τα σεμινάρια, οι live επιδείξεις και η εκπαίδευση σε ποκίλες τεχνικές «κέντρισαν» το ενδιαφέρον των επαγγελματιών. ΕΚΘΕΣΗ

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=