Food Service τ. 137

22 ΕΚΘΕΣΗ Coffee Events: Σεμινάρια, διαγωνισμοί και Social Media Τα πλούσια θεματικά σεμινάρια, οι επιδείξεις καινοτόμων προϊόντων κι εξελιγμένων τεχνικών, οι παρουσιάσεις από επιτυχημένους επιχειρηματίες και τα live shows από εξειδικευμένους baristas έδωσαν και φέτος το «στίγμα» της ελληνικής σκηνής της καφεστίασης, ενώ με επιτυχία διεξήχθησαν τα Πανελλήνια Πρωταθλήματα του SCA. Στο Panel με θέμα «Coffee Shops & Social Media – Η συνταγή της επιτυχίας», οι ομιλήτριες αναφέρ- θηκαν στο πώς πρέπει να επιλέγονται τα social media από τον εκάστοτε πελάτη για την προβολή της επιχείρησής του. Κατά την παρουσίασή τους τονίστηκε ότι το content είναι πολύ βασικό και ότι, αν δεν μπορεί να το αναλάβει κάποιος επαγγελ- ματίας, τότε, ας χειριστεί το Community κάποιος που έχει ενδελεχή γνώση για το κοινό του cafe. Beer and Spirits Show: Οι νέες τάσεις NoLo και Aperitivo κέρδισαν το κοινό Το πρόγραμμα του Beer & Spirits Show φέτος, πλήρως αναβαθμισμένο, με περισσότερες και πιο στοχευμένες παρουσιάσεις, επιδείξεις και συζητή- σεις, κράτησε αμείωτο το ενδιαφέρον του κοινού, παρουσιάζοντας νέες τάσεις, όπως το NoLo και το Aperitivo, ενώ παρουσιάστηκαν και συμβουλές για την επιλογή κατάλληλου προσωπικού. Η NoLo, (καθόλου αλκοόλ (No)ή λιγότερο αλκοόλ (Lo)) παρουσιάστηκε από τον Νίκο Τριανταφύλλου και τον Θάνο Κριμπούρα της Granikal, λέγοντας πως είναι μια καλή εναλλακτική πρόταση για συγκεκριμέ- νες ομάδες ατόμων, όπως εγκυμονούσες γυναίκες, ανθρώπους με προβλήματα υγείας ή όσους απλώς θέλουν να αποφύγουν το αλκοόλ. Η σημασία του να επιλέξει ο επαγγελματίας της εστίασης το σωστό προσωπικό τονίστηκε στην ενό- τητα «Finding the Right Person for the Right Job at the F&B Department», με ομιλητές τους Κων- σταντίνο Στεφανακίδη– Εκπαιδευτικός Επισιτισμού & Φιλοξενίας – Διεύθυνση Τουριστικής Εκπαίδευσης Υπουργείου Τουρισμού, και Νικόλα Μπίρη – HR Manager Hotel– Titania Athens. Οι ομιλητές τόνισαν ότι ο όρος «σωστό προσωπι- κό» δεν εξασφαλίζεται μόνο από τα τυπικά προσόντα, αλλά κι από εξαιρετικά σημαντικές λεπτομέρειες, όπως η καθαριότητα, το άρωμα, η ευγένεια κι η σωστή εμφάνιση, που σημειωτέον δεν αφορά καθόλου την ομορφιά, για να καταλήξουν στο ότι «Την επιχείρηση την κάνει ο άνθρωπος»! Τη νέα τάση Aperitivo παρουσίασε ο Κωνσταντίνος Τσάτσος από την Coca Cola 3E, εξηγώντας το πώς αυτή η νέα τάση επιδρά στην επιχείρηση εστίασης και τον καταναλωτή. «Πρόκειται για μια ξένη φιλο- σοφία, ανάμεσα σε ποτό και cocktail. Το aperitivo διαθέτει τρία βασικά χαρακτηριστικά. Είναι εύγευστο, δροσερό κι όχι δυνατό αλκοολικά. Γι’ αυτό ποσφέρεται για ένα ευχάριστο διάλειμμα μέσα στην ημέρα. Είναι, λοιπόν, ένα «μεγάλο όπλο» για τους επιχειρηματίες της εστίασης, που έχει τη δυναμική να ανανεώσει το κοινό–πελατεία, να κερδίσει νέο και να αυξήσει το κέδρος της επιχείρησης, ενώ συγχρονίζεται απόλυτα με τη διάθεση του κόσμου να πίνει πιο υπεύθυνα!» . Gastronomy Forum: Veganismos, ωμοφαγία και street food Εκατοντάδες επιχειρηματίες της εστίασης, αλλά και chefs, παρακολούθησαν το Gastronomy Forum, το οποίο, ειδικά φέτος, είχε κατεξοχήν εκπαιδευτικό χαρακτήρα. Η κυρία Χάτζη Σκευοφύλακα – Customer Experience Expert & Business Mentor μίλησε στην ενότητα του Gastronomy Forum « Right the wrongs: Προσφέροντας εμπειρία στον πελάτη», τονίζοντας πως οι επιχειρηματίες θα πρέπει να γνωρίζουν ότι διανύουν τη «Χρυσή εποχή του πελάτη» καθώς τα μέσα που προσφέρονται προς εξυπηρέτησή του από την τεχνολογία είναι πολλά. Η καλύτερη ποιότητα του Street Food είναι ο στόχος πλέον για τους επαγγελματίες που απασχο- λούνται στον συγκεκριμένο κλάδο της εστίασης, ‘ ‘ Ο πρόεδρος του ΞΕΕ, Αλέξανδρος Βασιλικός έστειλε μήνυμα στην κυβέρνηση λέγοντας χαρακτηριστικά: ‘‘ Από μία αγελάδα δεν μπορείς να παίρνεις και κρέας και γάλα ...’’

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=