Food Service τ. 137

26 ΑΦΙΕΡΩΜΑ Ένα πολύ σημαντικό εργαλείο αποτελεσματικότητας για την επιχείρηση του σύγχρονου επαγγελματία εστίασης είναι το σύστημα παραγγελιοληψίας που έχει επιλέξει να υιοθετήσει. Τι ζητάει μια επιχείρηση εστίασης από το σύστημα παραγγελιοληψίας που εφαρμόζει και τι πρέπει να προσέχει ο επαγγελματίας; Ποιες είναι οι νέες τεχνολογικές τάσεις που επικρατούν και πώς ανταποκρίνονται σε αυτά τα «θέλω» οι κατασκευαστές; Συστήματα παραγγελιοληψίας Από τη Στέλλα Αυγουστάκη Εκσυγχρονισμός τώρα! Σ το παρόν τεύχος του Food Service γίνεται ανάλυση των συστημάτων παραγγελιοληψίας που παρέχουν στον κλάδο της εστίασης ορισμένες από τις πλέον εξειδικευμένες εταιρείες, μέσα από ορισμένες βασικές παραμέτρους, όπως η τεχνολογία, ο εξοπλισμός, οι τάσεις των συ- στημάτων, το λογισμικό κι ο τρόπος επιλογής, καταλήγοντας στις προτάσεις των εταιρειών. Οι χώροι εστίασης παρουσιάζουν έντονα την ανάγκη να προσφέρουν ξεχωριστή εμπειρία στους πελάτες τους, γεγονός που έχει ανε- βάσει τον πήχη, όχι μόνο στην παροχή των υπηρεσιών και των προϊόντων αλλά και στην ποιότητα της εξυπηρέτησης. Υπογραμμίζεται, μάλιστα, ότι, ενώ μέχρι πριν από μερικά χρό- νια οι επαγγελματίες του κλάδου εξέφρασαν τις ενστάσεις τους για την υιοθέτηση της νέας τεχνολογίας, τώρα οι νέοι επιχειρηματίες κάνουν πρώτα απ’ όλα έρευνα αγοράς για το σύστημα παραγγελιοληψίας που θα εγκαταστήσουν. Και όχι άδικα, καθώς, ουσιαστικά, πρόκειται για τον πιο στενό τους συνεργάτη. Ποιες είναι όμως οι τάσεις που ισχύουν αυτή τη στιγμή στα συστήματα παραγγελιοληψίας;

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=