Food Service τ. 137

Ν αι, σωστά διαβάσατε, πρόκειται για την Barclaycard, τον πολυεθνικό πάροχο πιστωτικών καρτών κι εν γένει υπηρε- σιών πληρωμών, που αποτελεί τμήμα του διεθνώς καθιερωμένου χρηματοπιστωτικού οργανισμού Barclays plc. Ας πάρουμε, όμως, τα πράγματα από την αρχή. Σύμφωνα με πρόσφατες μελέτες, 9 στους 10 πελάτες (91%) βρετανικών εστιατορίων δηλώνουν πως δεν γνωρίζουν πάντοτε τα συστατικά και τις εν γένει α’ ύλες που χρησιμοποιούνται στα μενού. Την ίδια στιγμή, παρά το γεγονός ότι η Γηραιά MARKETING Η Barclaycard εισάγει μια πρότυπη εφαρμογή «Transplater», ώστε οι πελάτες των εστιατορίων να αποφεύγουν δυσάρεστες εκπλήξεις στο μενού Πόσες φορές έχετε βρεθεί στην –ομολογουμένως– δύσκολη θέση, κατά την οποία οι πελάτες σας έχουν άγνοια ορισμένων εκ των συστατικών και πρώτων υλών που χρησιμοποιείτε στα πιάτα σας; Πώς αντιμετωπίζετε αυτά τα περιστατικά; Εκμεταλλεύεστε την ευκαιρία για μετάδοση γνώσης; Λαμβάνετε υπόψη σας την πιθανή αμηχανία, άβολη θέση ή ακόμη και δυσαρέσκεια που μπορεί να εκδηλωθεί από μέρους των πελατών σας; Πώς μπορείτε να τους «εκπαιδεύσετε» με έναν ευχάριστο όσο κι απτό τρόπο; Η Barclaycard στη Μεγάλη Βρετανία έχει την απάντηση! 34 «Κλικ» στη γνώση / «Απάντηση» στην άγνοια!

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=