Food Service τ. 137

IDEAS 48 «Συλλάβετε» τον σφυγμό της αγοράς Ο ι προαναφερθέντες παράγοντες είναι αρκούντως σημαντικοί, ωστόσο αποπρο- σανατολιστικοί, καθώς αποτρέπουν τους επιχειρηματίες από την ενασχόληση με περισσότερο στρατηγικού ενδιαφέροντος και σημασίας ζητήματα, που με τη σειρά τους είναι ικανά να έχουν ουσιαστική επίδραση στη μετέπειτα εξέλιξη της επιχείρησής τους. Για παράδειγμα, πώς, άραγε, αντιμετωπίζονται οι «πεσμένες» –σε επίπεδο επισκεψιμότητας– χρονικές περίοδοι; Με ποιους τρόπους μπορεί να αναστραφεί το φαινόμενο; Ποιες πρακτικές αποδίδουν και ποιες μένουν –συνήθως– στα χαρτιά; Έχετε διαπιστώσει πως μετά την περίοδο των εορτών των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρο- νιάς, όλως τυχαίως, ακολουθεί αυτή των εκπτώ- σεων; Κάτι που φαντάζει ως απολύτως λογικό (όσο και λειτουργικό) για τον εμπορικό κόσμο, καθώς υπάρχει επίγνωση της οικονομικής στε- νότητας που ακολουθεί την ύπαρξη πρόσθετου Στις καθημερινές ανησυχίες των επαγγελματιών του κλάδου της εστίασης βρίσκεται μια σειρά από ζητήματα που άπτονται πρωτίστως της ευελιξίας, της λειτουργίας, του οικονομικού περιβάλλοντος, των ιδιαίτερα πιεστικών και υπέρμετρων υποχρεώσεων (φορολογία, ασφάλιση, προμηθευτές, ενοικιοστάσιο κ.ά.), της αναζήτησης ποιοτικών μεν, λιγότερο δαπανηρών δε, πρώτων υλών, της διατήρησης του περιθωρίου κέρδους σε ανεκτά επίπεδα κ.ο.κ. Ποιοι οι τρόποι να ενισχύσετε την πελατειακή σας κίνηση κατά τις «ήσυχες» εβδομάδες;

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=