Food Service τ. 137

51 πάντα αναφορικά με τη vegan κουζίνα! Εξάλλου, διαθέτουμε τόσα στο μενού μας! Κι είναι, πραγ- ματικά, συναρπαστικά και γευστικότατα!» αρκεί, για να μεταδώσετε τη… σπίθα και να προκαλέσε- τε το ενδιαφέρον και την περιέργεια στο κατανα- λωτικό κοινό. Μην ξεχνάτε πως όσες επιχειρήσεις του κλάδου της εστίασης επικεντρώνονται σε ένα συστατικό ή προϊόν που θεωρείται πως έχει ξεκάθαρα οφέλη για την υγεία πρέπει επίσης να στοχεύουν στην επικοινωνία της προσφοράς τους σε δυνητικούς πελάτες. Μάλιστα, ένα τέτοιο concept ή ακό- μη και μια έκφανσή του δεν διαθέτει χρονικές δεσμεύσεις, αλλά είναι ικανό να απευθύνεται στην αγορά καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς. Οπότε, δεν έχετε παρά να το διατυμπανίζετε με κάθε δυνατό τρόπο! Μια εξίσου χρήσιμη ιδέα είναι η διοργάνωση εκδηλώσεων, όπου θα δίνετε την ευκαιρία στο κοινό να δοκιμάζει μερικά από τα πλέον χαρακτηριστικά πιάτα του μενού σας, επισημαίνοντας τη θρεπτική αξία τους, προβάλ- λοντας τη θετική τους επίδραση στην υγεία κι αναδεικνύοντας τις πρώτες ύλες που αξιοποιού- νται. Μάλιστα, στην περίπτωση που οι τελευταίες έχουν… ρίζες στην τοπική κοινότητα, τότε τα ση- μεία της ιστορίας που μπορούν να αναδεικνύονται είναι πολλαπλάσια. Παράλληλα, θεμελιώνεται ισχυρή σχέση αμοιβαίας συνέργειας με τους φο- ρείς της τοπικής κοινότητας. Μια ακόμη έξυπνη ιδέα, επ’ αφορμής της προ- σπάθειας για δυναμικότερη προώθηση της δρά- σης για την καθιέρωση μιας περισσότερο υγιει- νής διατροφής, είναι να εισάγετε 2–3 ενδεικτικές προσφορές για συγκεκριμένα signature dishes για ορισμένο χρονικό διάστημα, λ.χ. έναν μήνα. «Κάθε αρχή ξεκινά από το πρώτο βήμα! Ακόμη κι η καθιέρωση μιας πιο υγιεινής διατροφής!» μπορείτε να διατυμπανίζετε με μια ανάλογη προ- ωθητική καμπάνια. Επικοινωνήστε περισσότερο και μέσω κάθε διαθέσιμου καναλιού! Τα χαμηλής απόδοσης χρονικά διαστήματα αποτελούν ιδανική ευκαιρία για πιο έντονη επι- κοινωνία με τους πελάτες, το καταναλωτικό κοινό και τους εν γένει followers στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, μέσω newsletters και κάθε άλλης ευκαιρίας δημοσιότητας. Πολλοί επαγγελματίες του κλάδου της επικοι- νωνίας και δη της ψηφιακής εποχής διαφωνούν με την υπερβολική προώθηση εκπτωτικών προ- σφορών κι εν γένει promotions, επιλέγοντας να δίνουν βαρύτητα στο να υπενθυμίζουν στους καταναλωτές τους λόγους, αλλά και την ευχαρί- στηση που προσφέρει η αίσθηση να τρώνε έξω! Επιμένετε, λοιπόν, να υπενθυμίζετε στο κατα- ναλωτικό κοινό το εξαιρετικά θετικό συναίσθημα πως έχει τη δυνατότητα να γεύεται εξαιρετικές γα- στριμαργικές γεύσεις κι ολοκληρωμένες εμπειρίες απόλαυσης καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς. Ο χειμώνας δεν πρέπει να λογίζεται ως εμπό- διο, αλλά ως ευκαιρία για τη γευστική εμπειρία μιας σειράς πλούσιων και «ζεστών» γεύσεων. Παρακινείτε τους καταναλωτές να βγαίνουν έξω με… όχημα τη γεύση, να αψηφούν τις καιρικές συνθήκες και να απολαμβάνουν μια ολοκλη- ρωμένη εμπειρία! Μην μένετε εκεί, αλλά επιχει- ρείτε στρατηγικές με βάση τις οποίες κάθε μήνα κι εποχή παρέχονται στο κοινό επαρκείς όσο κι ακαταμάχητοι λόγοι κι αφορμές, προκειμένου να σας επιλέγει! Αναζητάτε έννοιες, λέξεις κι όρους με βάση τους οποίους διασφαλίζεται στους κατα- ναλωτές κάτι που μέχρι σήμερα δεν είχαν γευτεί ή βιώσει! Υπενθυμίζετέ τους σε κάθε ευκαιρία τη χαρά και την απόλαυση που θα νιώθουν, εάν βγαίνουν έξω για φαγητό. Απλώς, δεν έχετε παρά να τους προσφέρετε λόγους, αιτίες κι αφορμές, προκειμένου να αφήνουν τη… βολή του σπιτιού τους, ώστε να βιώνουν κάτι το διαφορετικό, ολο- κληρωμένο κι ευχάριστο. ‘ ‘ Επιχειρείτε να εφαρμόζετε στρατηγικές με βάση τις οποίες κάθε μήνα κι εποχή παρέχονται στο κοινό επαρκείς όσο κι ακαταμάχητοι λόγοι κι αφορμές, προκειμένου να σας επιλέγει! Αναζητάτε έννοιες, λέξεις κι όρους με βάση τους οποίους διασφαλίζεται στους καταναλωτές κάτι που μέχρι σήμερα δεν είχαν γευτεί ή βιώσει! IDEAS

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=