Food Service τ. 137

60 Σ ήμερα, πλέον, οι επιχειρήσεις μαζικής εστίασης καλούνται να λειτουργούν σε ένα εντελώς νέο τοπίο. Πώς, άραγε, θα πρέπει οι επιχειρήσεις της συγκεκριμένης αγοράς να προσεγγίζουν την υπό δια- μόρφωση κατάσταση; Ποια τα βασικά ζητήματα που καλούνται να αντιμετωπίζουν και με ποιο τρόπο θα πρέπει να αντιδρούν, προκειμένου να προσπορίζονται τα μεγαλύτερα δυνατά οφέλη; Αποτελεί κοινό τόπο πως η φυσική εξέλιξη των πραγμάτων έχει ευνοήσει την εστιατορική σκηνή της χώρας μας, καθώς πληθώρα από ενδιαφέ- ροντα καταστήματα έχουν δημιουργηθεί κι ένας μεγάλος αριθμός από κουζίνες, γεύσεις και πρώ- τες ύλες «έχουν παρελάσει» από τα πιάτα των πελατών. Παράλληλα, μια πλειάδα από νέους σεφ έχει βρει τον κατάλληλο χώρο, προκειμένου να δημιουργεί και να αναδεικνύει τις ικανότητές της, αλλά και να δίνει μορφή στη φαντασία της, ενώ το κοινό δοκιμάζει, πειραματίζεται, εκπαι- STRATEGY Σκέψεις και «πονοκέφαλοι» για την εστίαση προσεχώς… Στρατηγικές κινήσεις – απαιτητικές αποφάσεις! Οι αλλαγές που έχει βιώσει η εγχώρια αλλά κι η διεθνής εστιατορική σκηνή, τόσο γευστικά όσο κι επιχειρηματικά κατά τη διάρκεια της τελευταίας εικοσαετίας είναι τόσες και τέτοιας έκτασης, που έχουν αφήσει ανεξίτηλα τα σημάδια τους, στην πορεία του κλάδου.

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=