Food Service τ. 137

Η αγορά της ψηφιακής σήμανσης έχει σήμε- ρα μια εξόχως εξελικτική διαδικασία ανά- πτυξης καινοτόμων τεχνολογιών, μέσω των οποίων επιχειρεί να προσθέσει ακό- μη μεγαλύτερες δυνατότητες, χρηστικό- τητα κι ευφυή χαρακτηριστικά στα ψηφιακά μενού και τις εν γένει πινακίδες ψηφιακής σήμανσης των επιχειρήσεων μαζικής εστίασης. Ιδιαίτερη βαρύτητα δίνεται στη συγκέντρωση πλούσιου ποσοστού δε- δομένων, τα οποία στη συνέχεια, με την κατάλλη- λη επεξεργασία, θα είναι σε θέση να επιστρέφουν ως… χρυσάφι προς αξιοποίηση (νέων προϊόντων κι υπηρεσιών, επίγνωσης των συνηθειών των πε- λατών κ.ά.) στην ίδια την επιχείρηση! Αρκεί, βεβαί- ως, η τελευταία να αντιληφθεί κατά το δυνατόν πιο άμεσα την αποτελεσματικότητα των εν λόγω λύ- σεων, καθώς επίσης και το γεγονός ότι αποτελούν ένα πρόσθετο εργαλείο προβολής και branding. Η ραγδαία ανάπτυξη της τεχνολογίας συχνά– πυκνά επιτρέπει την καταφυγή σε υπερβολές σε ό,τι αφορά το περιεχόμενό της. Υπό αυτό το πρί- σμα, για παράδειγμα, μέχρι πρότινος, οποιαδή- ποτε αναφορά στην πραγματικότητα της ψηφιακής σήμανσης εξαντλούταν στην ύπαρξη μιας μεγα- λύτερης της συνηθισμένης οθόνης, στην οποία προβαλλόταν ως επί το πλείστον το μενού μιας TECH Τι να προσέξετε, πώς να επιλέξετε! «Αντίο στατική», «καλημέρα» ψηφιακή σήμανση! Οι ολοκληρωμένες λύσεις ψηφιακής σήμανσης εκλαμβάνονται από την εστιατορική αγορά ως ένα πραγματικό εργαλείο marketing και προώθησης, «ζωντανό», με ανεξάντλητο χρόνο λειτουργίας και με φρέσκια προσέγγιση, που απευθύνεται σε κάθε πελατειακό κοινό και που προσθέτει αξία σε μια επιχείρηση. Ποια είναι τα χαρακτηριστικά που πρέπει να διαθέτουν και τι πρέπει να προσέξετε κατά τη διαδικασία της επιλογής ενός τέτοιου συστήματος; 72

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=