Food Service τ. 138

12 ΕΙΔΗΣΕΟΓΡΑΦΙΑ Η Οινοποιία Μπουτάρη λανσάρει το ροζέ «Dianthos» Το «Dianthos», ένα υψηλών προδιαγραφών ροζέ κρασί από επιλεγμένα αμπελοτεμά- χια της Νάουσας, παρουσιάζει η οινοποιία Μπουτάρη. Το νέο ροζέ προέρχεται από την ποικιλία ξι- νόμαυρο, που αποτελεί σήμα κατατεθέν για την οινοποιία Μπουτάρη. Ένα μοντέρνο, εκλεπτυσμένο και φινετσάτο κρασί, που εκπλήσσει ευχάριστα, λόγω της πολυπλοκότητας, της έντασης και του νεύ- ρου που χαρακτηρίζει το αυθεντικό ξινόμαυ- ρο. Το όνομά του είναι εμπνευσμένο από τη μυθολογία. Θα πρέπει να υπογραμμιστεί πως το «Dianthos» έχει περάσει από τη διαδικασία των πειραματικών κρασιών της Μπουτάρη, της γκάμας, δηλαδή, των κρασιών που, πριν λανσαριστούν στην αγορά, παρουσιάζονται στο κοινό ως «πειραματικά», δίνοντας τη δυνατότητα παρακολούθησης της εξέλιξής τους και της αποδοχής τους από το κοινό. Αξίζει να σημειωθεί ότι το «Dianthos» μπο- ρεί να το βρει κανείς σε επιλεγμένες κάβες κι εστιατόρια. Τη δική τους μάρκα προϊόντων δη- μιουργούν οι καταναλωτές, στηρίζο- ντας Έλληνες Παραγωγούς για προ- ϊόντα ποιοτικά, υγιεινά κι υπεύθυνα, ακολουθώντας το γαλλικό σχέδιο «La Marque du Consommateur “C’est qui le patron?”». Πρόκειται για ένα σχέδιο που θα φέ- ρει μεγάλες αλλαγές στο εμπόριο των καταναλωτικών προϊόντων, αλλά και στη βιωσιμότητα των παραγω- γών, καθώς, όπως φαίνεται, ο έλεγ- χος της αγοράς και της εμπορίας των προϊόντων, μετά τη Γαλλία, αλλάζει και στην Ελλάδα. Έτσι, ο Χαράλα- μπος Κώτσου δημιουργεί στην Ελ- λάδα τη «Μάρκα του Καταναλωτή – “Ποιος είναι το Αφεντικό;”». Τι είναι η «Μάρκα του Καταναλω- τή» Είναι, επί της ουσίας, ένας δεσμός εμπιστοσύνης μεταξύ των παρα- γωγών και των καταναλωτών. Μία πρωτοβουλία για τη δημιουργία προ- ϊόντων, με τη συνεργασία κατανα- λωτών και παραγωγών. Σκοπός του Νέα προϊόντΑ ΑΠΟ ΤΗΝ «Μάρκα του Καταναλωτή» εγχειρήματος αυτού είναι οι κατανα- λωτές να αποφασίζουν για τις προ- διαγραφές, την ποιότητα και την τιμή των προϊόντων, έχοντας πλήρη γνώ- ση για το πού πηγαίνουν τα χρηματά τους, στηρίζοντας τους Έλληνες πα- ραγωγούς. Ένα μοντέλο που στηρί- ζεται στην πλήρη διαφάνεια, ισότητα, αλληλεγγύη κι υγεία. Η διάσημη γαλλική μπίρα 1664 Blanc, κατηγορίας wheat, διατίθεται στη χώρα μας από την Ολυμπιακή Ζυθοποιία. Η 1664 Blanc συνδυάζει αρμονικά δροσιστική, ανάλαφρη και φρουτώ- δη γεύση, ενώ απελευθερώνει το αρωματικό γευστικό προφίλ της, στο οποίο κυριαρχούν οι νότες εσπεριδο- ειδών, κόλιανδρου και λευκού ρο- δάκινου. H γεύση και τα αρώματα αιχμαλωτί- ζονται σε μια κομψή φιάλη, εμπνευ- σμένη από το σήμα κατατεθέν της Γαλλίας, τον πύργο του Άιφελ, με χαρακτηριστικό ψηλό λαιμό κι εντυ- πωσιακό μπλε χρώμα. Την ίδια στιγμή, η 1664 Blanc ξε- χωρίζει και για το όνομά της, που παραπέμπει στο έτος ίδρυσης του Η γαλλική μπίρα 1664 Blanc έφτασε στην Ελλάδα πρώτου ζυθοποιείου Kronenbourg στη Γαλλία, σηματοδοτώντας τη μα- κρόχρονη παράδοση και τεχνογνω- σία ζυθοποίησης.

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=