Food Service τ. 138

14 ΕΙΔΗΣΕΟΓΡΑΦΙΑ Το ελαιόλαδο ωθεί τις εξαγωγές Το παρθένο ελαιόλαδο αναδείχθηκε το σημαντικότερο προϊόν για τις εξαγωγές της Ελλάδας στον κλάδο των τροφίμων και ποτών, όπως αναφέρθηκε στο πλαίσιο της συμμετοχής του ΣΕΒΕ στη Food Expo 2019 και της ανάλυσης που πραγματοποί- ησε το Ινστιτούτο Εξαγωγικών Ερευνών και Σπουδών (ΙΕΕΣ) του ΣΕΒΕ για το εξωτερικό. Οι ελληνικές εξαγωγές τροφίμων και πο- τών παρουσίασαν αύξηση κατά €347 εκατ. στο διάστημα 2017–2018, αποτελώ- ντας το 16,2% των ελληνικών εξαγωγών, ενώ ιδιαίτερα θετική εξέλιξη αποτέλεσε η μείωση των εισαγωγών κατά €21 εκατ., η οποία είχε ως αποτέλεσμα τη μείωση, αντίστοιχα, του εμπορικού ελλείμματος του κλάδου κατά €368 εκατ., δηλαδή 48,1%. Το Thessbrunch επιστρέφει δυναμικά, με τους ξενοδόχους της Θεσσαλονίκης, τους επισκέπτες και τους ντόπιους να εξακο- λουθούν να εμπιστεύονται και να στηρί- ζουν το project της Ένωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης. Στο φετινό ανοιξιάτικο πρόγραμμα θα πραγματοποιηθούν δέκα Thessbrunch, συμμετοχή ρεκόρ, σε ξενο- δοχεία της Θεσσαλονίκης. Το πρόγραμμα του Thessbrunch για τον μήνα Μάιο συ- νεχίζεται με το Electra Palace Thessaloniki Hotel στις 4 Μαΐου, το Egnatia Palace Hotel στις 5 Μαΐου, το Capsis Bristol Hotel στις 11 Μαΐου, το The Met Hotel στις 12 Μαΐου, το Mediterranean Palace Hotel στις 18 Μαΐου και το Mandrino Hotel στις 19 Μαΐου. Για τον μήνα Ιούνιο, τη σκυτάλη παίρνει το Capsis Hotel στις 8 Ιουνίου, ενώ ο κύκλος κλείνει με το Colors Urban Hotel στις 9 Ιουνίου. Η εταιρεία M. Αραμπατζής ΑΒΕΕ – Ελληνική Ζύμη αναδείχθηκε στις 206 πιο δυναμικές επιχειρήσεις, στο πλαίσιο των Βραβείων Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας «Growth Awards», που διοργάνωσαν για τρί- τη συνεχή χρονιά η Eurobank και η Grant Thornton. Η M. Αραμπα- τζής ΑΒΕΕ – Ελληνική Ζύμη είναι μία από τις 206 εταιρείες, οι οποί- ες προκρίθηκαν στη 2η φάση αξι- ολόγησης των βραβείων «Growth Awards», βάσει του μοντέλου αξιο- λόγησης «Financial Growth/Health Matrix» της Grant Thornton, ανά- μεσα σε 8.000 επιχειρήσεις. Όπως ανέφερε εκπρόσωπος της εταιρείας: «Η εταιρεία M. Αραμπατζής ΑΒΕΕ – Ελληνική Ζύμη, πιστή στο όραμα του ιδρυτή της, συνεχίζει με συνέπεια να προσφέρει προϊόντα υψηλής ποιό- τητας και μοναδική εξυπηρέτηση σε όλους τους πελάτες της. Η ανάπτυξή μας, τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό, έχει τη βάση της στον άν- θρωπο και γι’ αυτό εκφράζουμε ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους τους εργαζόμενους της εταιρείας μας». Η M. Αραμπατζής στις πιο δυναμικές εταιρείες στην Ελλάδα Η Escarcom εξάγει άγρια σαλιγκάρια στην Ευρώπη Η ελληνική εταιρεία Escarcom δρα- στηριοποιείται τα τελευταία 50 χρόνια στην αγορά των σαλιγκαριών, εξάγο- ντας σχεδόν όλη την παραγωγή της, ενώ το εργοστάσιο επεξεργασίας του είδους που διαθέτει είναι και το πρώ- το που δημιουργήθηκε εκτός Γαλλί- ας, για να εξυπηρετήσει τη γαλλική αγορά. Η Escarcom της οικογένειας Κοτζα- βασίλογλου εδρεύει στη Σκύδρα Πέλλας και διαθέτει καθετοποιημένη μονάδα, που δραστηριοποιείται σε όλα τα στάδια παραγωγής του σα- λιγκαριού, από τη συλλογή έως τη διάθεσή του στα ράφια. Το τελικό προϊόν διατίθεται ως κατεψυγμένο, με βούτυρο, σκόρδο και μυρωδικά, γνωστό ως σαλιγκάρι Βουργουνδί- ας, και ως φιλετάκια σε κονσέρβα. Στο πλαίσιο της παραγωγικής δια- δικασίας, το δυναμικό της εταιρείας συλλέγει τα άγρια σαλιγκάρια ζω- ντανά από την ελληνική επικράτεια, την ευρύτερη περιοχή της Βαλκανικής Χερσονήσου και των χωρών της Βαλ- τικής. Στις εγκαταστάσεις της εταιρείας γίνεται επεξεργασία τριών ειδών σαλι- γκαριών Helix (Pomatia, Lucorum και Aspersa Muller). Επιστρέφει το Thessbrunch

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=