Food Service τ. 139

17 εστιατορίου «Ψαροκόκκαλο», αντλώντας γνώση από την εμπειρία τους, θα μας πλοηγήσουν στα ενδότερα της ψαρο- φαγίας. Επτά χρόνια (δημιουργικής) φαγούρας! Ένα από τα πρώτα χαρακτηριστικά που διακρίνει κάθε καλόπιστος μόλις γνωρίσει τη σεφ, Αποστολία, και τον all- around μετρ, Όλυ, είναι η «καθαρότητα» στο βλέμμα, η ανεπιτήδευτη φιλικότη- τα, η ταπεινότητα, το σεμνό του χαρα- κτήρα κι η αγάπη γι’ αυτό που κάνουν. Και το κάνουν καλά, όπως αποδεικνύεται από το γεγονός ότι αφενός το εστιατό- ριο «Ψαροκόκκαλο» εισήλθε αισίως στον έβδομο χρόνο λειτουργίας του αφετέ- ρου η σάλα κι ο εν γένει χώρος του εί- ναι διαρκώς γεμάτα από πελάτες. Με- σημέρι-βράδυ, επί καθημερινής βάσης! Στοιχείο το οποίο δεν συναντάται συ- χνά ή εύκολα στην αθηναϊκή εστιατορική σκηνή. Αναπόφευκτα, το ερώτημα που προκύπτει είναι πώς το έχουν καταφέ- ρει οι ιδιοκτήτες του. «Με πολλή δουλειά, ατελείωτες ώρες δημιουργικής αναζήτησης, επιλέγοντας τους κατάλληλους προμηθευτές και συνεργάτες, προσπαθώντας να είμαστε απόλυτα ειλικρινείς με τους πελάτες, φρο- ντίζοντας να κάνουμε πράξη τη συνέπεια στο γευστικό αποτέλεσμα, έχοντας συνάψει σχέσεις καρδιάς με τους υπαλλήλους. Ξέρε- τε, αποτελεί ένα… πλέγμα από στοιχεία, κα- θένα εκ των οποίων συμβάλλει με τον τρόπο του, προκειμένου να βρισκόμαστε σήμερα εδώ, έπειτα από επτά χρόνια, τα οποία ήταν χρόνια οικονομικής κρίσης, με πρόσθετες προκλήσεις και προβλήματα που ζητούσαν άμεση απάντηση» , σημειώνει η Αποστολία Μίνγκο, σεφ και συνιδιοκτήτρια του εστι- ατορίου «Ψαροκόκκαλο». Ο Όλυ Μίνγκο, η… βιτρίνα κι έτερος συνιδιοκτήτης του καταστήματος, απο- τελεί «ανθρώπινη σφαίρα ενέργειας», που κινείται διαρκώς, αλλά όχι άσκοπα, φροντίζει κι ενδιαφέρεται πραγματικά, ώστε οι πελάτες να περάσουν καλά, να παραγγείλουν αυτό που βρίσκεται πιο κοντά στις γευστικές τους προτιμήσεις, να πιάσει «ψιλή» κουβέντα μαζί τους, να τους κάνει να νιώσουν πως βρίσκονται σε ένα φιλικό τους σπίτι. Στοιχεία, τα οποία βγαίνουν από καρδιάς, κάτι που αποδεικνύεται κι από την άνεση και τον βαθμό οικειότητας που έχουν αναπτύξει οι πελάτες μαζί του, αλλά κι από το γε- γονός ότι στο «Ψαροκόκκαλο» συναντά κανείς ανθρώπους που έχουν έρθει από κάθε γειτονιά της πόλης, ασχέτως της χι- λιομετρικής εγγύτητας προς τα Μελίσσια. «Ανέκαθεν μου άρεσε η επικοινωνία με τον κόσμο, η οποία όμως δεν διέπεται από το… συμβατικό “πρέπει”, αλλά είναι αποτέλεσμα ειλικρινούς ενδιαφέροντος για τον άλλο, τις σκέψεις, τις αντιδράσεις, τα συναισθήματα που του γεννιούνται, όταν γεύεται τις προτά- σεις του εστιατορίου μας. Πάντοτε αναζητώ το διαφορετικό, αλλά και την άποψη που θεμελιώνεται με επιχειρήματα, ενώ δεν σας κρύβω πως με έλκουν οι περισσότερο απαι- τητικές περιστάσεις, οι πελάτες εκείνοι που έχουν γνώση και ζητούν το συγκεκριμένο, “Κάτι που θα είχαμε αμφιβολίες και δεύτερες σκέψεις να το προσφέρουμε στα παιδιά μας, ουδέποτε το σερβίρουμε στους πελάτες μας!”

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=