Food Service τ. 139

52 Τα προϊόντα της Beyond Meat είναι γευστικά, υγιεινά και βελτιώνονται συνεχώς, σύμφωνα με τον Ηλία Σα- χαρίδη, έναν εκ των ιδιοκτητών της Foodelco, η οποία αποτελεί επίσημο διανομέα της Beyond Meat στην Ελ- λάδα. Η Foodelco αποτελεί την νέα πρό- ταση στον κλάδο της εστίασης με την δεκαετή εμπειρία των στελεχών της στο χώρο της μαζικής εστίασης και της δια- νομής, δίνοντας έμφαση στους τομείς των τροφίμων και των ποτών. Θεωρεί- ται ένας αξιόπιστος συνεργάτης που διαθέτει καινοτόμα, υψηλής διατρο- φικής αξίας κι άρτιας ποιότητας προ- ϊόντα, που δίνει σημαντική βαρύτητα στην εξυπηρέτηση των επαγγελματιών πελατών της. Όπως επισημαίνει ο Ηλί- ας Σαχαρίδης: «Ως αποκλειστικός αντι- πρόσωπος μικρών παραγωγών (οι οποίοι είναι πλήρως πιστοποιημένοι με το σύ- νολο των ελέγχων ποιότητας), αλλά και μεγάλων βραβευμένων προμηθευτών του εξωτερικού στην Ελλάδα, η Foodelco εξα- σφαλίζει στους πελάτες της εξελιγμένες προτάσεις λιανικής και Ho.Re.Ca. Παράλ- ληλα, το δίκτυο διανομής μας περιλαμβά- νει από εστιατόρια, μπαρ και καφέ, μέχρι μίνι μάρκετ, ξενοδοχεία, αλυσίδες τροφί- μων και τροφοδοσίες πλοίων». Σεβασμός στο περιβάλλον και τη βιωσιμότητα Σε αυτό το πρίσμα, ενώ βρισκόταν σε ένα ταξίδι στις ΗΠΑ, ο κ. Σαχαρίδης είχε την ευκαιρία να «μυηθεί» στον γευστικό κόσμο της Beyond Meat, χρησιμοποιώ- ντας ως… όχημα τα burgers της. «Αρχικά, με κέρδισε η γεύση. Στη συνέχεια, αναζη- τώντας περισσότερα στοιχεία σχετικά με το σκεπτικό στο οποίο κινείται η εταιρεία, ενθουσιάστηκα ακόμη περισσότερο!» , υπο- γραμμίζει ο ίδιος και συνεχίζει: «Το κρέας φτιάχνεται από τέσσερα βασικά συστατικά, που δεν είναι άλλα από πρωτεΐνη, λίπος, ιχνοστοιχεία και νερό. Η Beyond Meat ανα- ζητά και βρίσκει τα εν λόγω συστατικά στο φυτικό βασίλειο, δημιουργώντας εκ νέου κρέας, δίχως αυτό να υπολείπεται σε τίποτα της γεύσης ή υφής του κανονικού. Μάλι- στα, η δημιουργία κρέατος δίχως την ύπαρ- ξη ζώου προϋποθέτει την κατανάλωση σα- φώς λιγότερων πόρων, κάνοντας τη διαδικα- σία περισσότερο αποτελεσματική, όσο και βιώσιμη! Συγκεκριμένα, για την παρασκευή ενός burger patty της Beyond Meat, εν συ- γκρίσει με ένα κλασικό μοσχαρίσιο burger, απαιτείται 99% λιγότερη κατανάλωση νε- ρού, 93% λιγότερη καλλιεργήσιμη γη, 90% λιγότερες εκπομπές επιβλαβών αερίων του θερμοκηπίου και 46% λιγότερη ενέργεια. Εκτιμώ πως τα στοιχεία είναι αποκαλυπτικά όσο και συντριπτικά υπέρ της ακολουθού- μενης διαδικασίας της Beyond Meat» . Επαναλαμβανόμενοι, πιστοί πελάτες! Σύμφωνα με τον κ. Σαχαρίδη, η σχέ- ση εμπορικής συνεργασίας που έχει η Foodelco με την Beyond Meat είναι πως BEYOND MEAT KAI ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ οι σκεψεισ και σχεδιασμοι τησ foodelco INSIDE STORY

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=