Food Service τ. 139

54 Η Krivek ιδρύθηκε το 1985 από τον Ιωάννη Φασουλά κι εδρεύει στην πε- ριοχή της Χερσονήσου του Νομού Ηρακλείου. Η εταιρεία ανέκαθεν δια- κρινόταν για την προχωρημένη σκέ- ψη των στελεχών της, τη διεισδυτι- κή «ματιά» της και την αναζήτηση της καινοτομίας στα προϊόντα που διέθετε, τα οποία προσέδιδαν αντα- γωνιστικά πλεονεκτήματα στους επαγγελματίες πελάτες της. Όπως τονίζει ο Γιώργος Φασουλάς, Managing Director της εταιρείας Krivek: «Ο πατέρας μου αντιμετωπίζει μια ασθένεια που σχετίζεται με τα νεφρά του, με αποτέ- λεσμα η κατανάλωση ζωικών πρωτεϊνών να κρίνεται -περίπου- απαγορευτική. Αναζη- τώντας πρόσθετες πληροφορίες σχετικά με τις εναλλακτικές τροφές που θα μπορούσε να αξιοποιήσει προς όφελος της υγείας του, αντικαθιστώντας τη ζωική πρωτεΐνη με φυτική, δίχως την ύπαρξη σόγιας, “συ- νάντησε” την περίπτωση της Beyond Meat! Από εκεί και πέρα, τα υπόλοιπα αποτέλεσαν ιστορία…» Μπιφτέκια, λουκάνικα και προσεχώς κιμάς Αυτή τη στιγμή, η Krivek διαθέτει στην εγχώρια αγορά μπιφτέκια και λουκάνικα της Beyond Meat σε επαγγελματική συ- σκευασία, ενώ το επόμενο βήμα της αφο- ρά τον κιμά. Προς αυτή την κατεύθυνση, αναμένεται απλοποίηση κι επιτάχυνση των σχετικών διαδικασιών, με την έναρ- ξη της λειτουργίας του εργοστασίου της Beyond Meat στην Ολλανδία, στις αρχές του ερχόμενου έτους. «Θα πρέπει να σημειωθεί πως η Beyond Meat δεν διαθέτει κάποιον αντιπρόσωπο στην εγχώρια αγορά. Αποκλειστικό ή μη! Κα- θένας σταθμίζει κι αξιολογεί το πελατολόγιό του κι εν συνεχεία κρίνει εάν τα προϊόντα της Beyond Meat δύναται να απευθύνο- νται σε αυτό, ή και σε άλλες αγορές, όπως τα σουπερμάρκετ κι η εν γένει αγορά τρο- φίμων. Εμείς προχωρήσαμε σε αυτή την κίνηση, καθώς κρίναμε πως η ζήτηση για τα healthy foods εξελίσσεται ανοδικά, με δυ- ναμική προοπτική, οπότε μας ενδιέφερε να διαθέτουμε στην αγορά μια εκ των κορυφαί- ων προϊοντικών εκφάνσεών της! Πρόκειται, ουσιαστικά, για μια πιο υγιεινή επιλογή, εν συγκρίσει με το “παραδοσιακό” κρέας». Αποθεωτικές κριτικές από ξε- νοδοχεία και τελικούς πελάτες Η Krivek έχει ήδη προωθήσει τα προϊό- ντα της Beyond Meat σε ορισμένα luxury ξενοδοχεία-πελάτες της, τα οποία πρω- τοπορούν πάντα στην αναζήτηση ξεχω- ριστών γεύσεων και προϊόντων. Την ίδια στιγμή, οι πελάτες τους, συνήθως, είναι υψηλού κοινωνικο-οικονομικού προφίλ και κατ’ επέκταση διαθέτουν το επίπεδο να αντιληφθούν και να σταθμίσουν ανά- λογα μια γευστική πρόταση, όπως είναι αυτή της Beyond Meat. Όπως υπογραμμί- ζει ο κ. Φασουλάς: «Σε αμφότερες τις κατη- γορίες -πελατών των ξενοδοχείων και στελε- χών της κουζίνας-, ο βαθμός ανταπόκρισης υπήρξε πραγματικά εντυπωσιακός! Συγκε- κριμένα, όλοι δήλωσαν ενθουσιασμένοι Το healthy food «συναντά» την Beyond Meat! Η ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΗΣ Krivek INSIDE STORY

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=