Food Service τ. 139

58 Οι προβλέψεις σε διεθνές επίπεδο για την πορεία εξέλιξης των πωλή- σεων breakfast και brunch κινού- νται σε άκρως θετικό έδαφος, προ- μηνύοντας ευχάριστα μηνύματα για τους επαγγελματίες της εστίασης, οι οποίοι οφείλουν να συνειδητοποι- ήσουν εγκαίρως πως μπροστά τους ορθώνεται μια χρυσοφόρος ευκαι- ρία περαιτέρω τόνωσης του ταμείου τους. Μάλιστα, σύμφωνα με τα αποτελέσμα- τα πρόσφατης μελέτης που διενήργησε η εταιρεία Délifrance, κατά το προσεχές έτος τα μεγέθη της διττής αγοράς σε διε- θνές επίπεδο αναμένεται να σημειώσουν αύξηση της τάξεως του 5%, εν συγκρίσει με το αμέσως προηγούμενο έτος. Όσο για τους παράγοντες γύρω από τους οποί- ους δείχνουν να περιστρέφονται οι δύο συγκεκριμένοι τομείς, και κατ’ επέκταση οι αντίστοιχες δημιουργίες και γευστι- κές τους προτάσεις, δεν είναι άλλοι από την υγιεινή διάσταση και την αίσθηση της ικανοποίησης που προσφέρουν. Αυ- τό, τουλάχιστον, φαίνεται να αναζητούν πρωτίστως οι ίδιοι οι καταναλωτές-πελά- τες και δη οι brunchers! Το «κλειδί» της υγιεινής διάστασης Ιδιαίτερη αίσθηση προκαλεί ένα εύρη- μα, το οποίο, εάν αναγνωστεί κατάλληλα, μπορεί να οδηγήσει τους ενδιαφερόμε- νους επαγγελματίες της εστίασης σε νέ- ες, ενδεχομένως πιο συναρπαστικές και δημιουργικές, ατραπούς. Συγκεκριμένα, ενώ τις καθημερινές οι πελάτες δείχνουν -μέσω της διαδικασίας επιλογής- προτί- μηση στις υγιεινές γευστικές προτάσεις, αλλά και στην αίσθηση της ευκολίας και της ταχύτητας, τα Σαββατοκύριακα ένα Η επιθυμητή δημιουργική καινοτομία «χωρά» τη γευστική παράδοση; New age brunch! Το brunch έχει καταφέρει να διεκδικεί μια αξιοπρεπή -τουλάχιστον- θέση στο μενού των εστιατορίων, πολλές φορές ως νοητή προέκταση του πρωινού. Το ερώτημα είναι πώς διαμορφώνεται μια σύγχρονη πρόταση brunch! του Παναγιώτη Μαρκέτου Tων πελατών επιλέγει μια ολοκληρωμένη πρόταση brunch, όταν βγαίνει για πρωινό. 23% των πελατών επιλέγει πρωινό και brunch με βάση το αίσθημα της ικανοποίησης. Μόλις το 22% των καταναλωτών δίνει πρωταρχική βαρύτητα στην υγιεινή διάσταση του breakfast και brunch που επιλέγει. 33% των πελατών προτιμά τις μαγειρεμένες επιλογές πρωινού. 25% των πελατών επιλέγει γλυκές γεύσεις, όταν απολαμβάνει το πρωινό εκτός σπιτιού. Μάλιστα, στην ηλικιακή κατηγορία 16-24 ετών, το αντίστοιχο ποσοστό ξεπερνά το 33% ! ΠΡΩΙΝΟ & BRUNCH 35%

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=