Food Service τ. 139

60 αξιοσημείωτο ποσοστό ποντάρει στη γευστική του απόλαυση κι είναι πρόθυ- μο να δαπανήσει περισσότερα για την ικανοποίησή του. Κάτι που μεταφράζεται και ως ραχάτι, ποικιλία, γεύση και κομμα- τάκι παρασπονδία! Έχοντας κατά νου πως το πρώτο γεύ- μα της ημέρας παραμένει ενδεχομένως το πλέον σημαντικό για τα έσοδα της επιχείρησής σας, χρήσιμο θα ήταν να το αντιμετωπίζετε με τη δέουσα σοβαρότη- τα, ξεφεύγοντας από συνήθεις, πολυφο- ρεμένες, διόλου εμπνευσμένες, βαρετές κι αδιάφορες γευστικές προτάσεις. Μην ξεχνάτε πως η διαρκώς αυξανόμενη δη- μοτικότητα του πρωινού και του brunch έχει πολλαπλασιάσει τους ενδιαφερό- μενους, καθώς επίσης και το επίπεδο του ανταγωνισμού, μετατρέποντας τις εν λόγω αγορές σε υψηλής πρόκλησης και αυξημένου ρίσκου. Συμπερασματι- κά, καθώς οι πελάτες έχουν ουκ ολίγες πηγές να απευθυνθούν, ώστε να ικανο- ποιήσουν τις ανάγκες διατροφής τους σε breakfast και brunch, το στοιχείο του «WoW» θεωρείται καταλυτικής σημασίας στην επιτυχημένη παρουσία μιας επιχεί- ρησης εστίασης στο συγκεκριμένο πεδίο! Η καινοτομία συναντά την παράδοση Πολλοί επαγγελματίες εστιάτορες εκλαμβάνουν την εν λόγω διαπίστωση ως ανάγκη καινοτομίας στο επίπεδο της γεύσης και των εν γένει δημιουργιών, και δη ακραίας, σε ορισμένες περιπτώσεις. Την ίδια στιγμή, όμως, στο μενού τους διαθέτουν και «παραδοσιακές» -υπό την έννοια του κλασικού- γεύσεις, προκειμέ- νου να απευθυνθούν σε κατά το δυνατόν μεγαλύτερο εύρος πελατών. Όσο για την αγορά και την αντίδρασή της, ενώ είναι δεκτική στις νέες μορφές και προτάσεις, αντιλαμβανόμενη πως η πορεία είναι εξελικτική, παραμένει, σε σημαντικό βαθ- μό, προσκολλημένη και πιστή στις θεμε- λιώδεις επιλογές και κλασικές αξίες. Το ερώτημα που γεννάται είναι εάν το πρωι­ νό και το brunch θα πρέπει να εκλαμ- βάνονται ως αγορές που εξελίσσονται και μεταβάλλονται με βάση τις τάσεις ή βρίσκονται κολλημένες στην παράδοση και τη δύναμη της συνήθειας. Ανάδειξη πλούτου τοπικής γης Η ιδιαίτερη, ξεχωριστή εμπειρία απο- τελεί ζητούμενο, όσο και αναμενόμενο, στοιχείο για τους πελάτες των εστιατορι- κών επιχειρήσεων, που δεν μεταβάλλεται σε ό,τι αφορά το breakfast ή το brunch. Η χώρα μας, αν μη τι άλλο, διακρίνεται από παραγωγικό πλούτο πρώτων υλών, λαχανικών και φρούτων, αυγών, γαλα- κτοκομικών, τυριών κ.ο.κ. Μάλιστα, από τη στιγμή που ο ίδιος ο τόπος προσφέρει απλόχερα τα αγαθά του, κρίνεται παρά- λογη η μη εκμετάλλευσή τους. Σε αυτό το πλαίσιο, εδώ και λίγα χρόνια το Ξενοδο- χειακό Επιμελητήριο Ελλάδος (ΞΕΕ) έχει επιδοθεί σε έναν διαρκή αγώνα με κα- λό σκοπό: τη δράση «Ελληνικό Πρωινό», μέσω της οποίας προωθεί τα προϊόντα της εγχώριας παραγωγής στις κουζίνες πρωτίστως των ξενοδοχείων, αλλά και των εστιατορίων, προκειμένου να απο- τελούν βάση για γευστικές δημιουργίες πρωινού, με έμφαση στις παραδοσιακές συνταγές κάθε τόπου χωριστά. Προτείνει, “Τα μεγέθη για το πρωινό και το brunch είναι έντονα ανοδικά και για το εγγύς μέλλον.” ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΗ ΜΗΛΟΠΙΤΑ Η ΕΛΛΑΔΑ ΣΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙ ΣΑΣ ΠΡΩΙΝΟ & BRUNCH

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=