Food Service τ. 141

αλλαντικα Με τις κατάλληλες επιλογές σε πρώτες ύλες, αυτό το κέρδος μεταφέρεται, αυ- τομάτως, σε ένα εστιατόριο. Κι αυτό είναι ένα όφελος που δεν πρέπει να το αγνοεί κανείς. Άλλωστε, ένα εστιατόριο που επιθυμεί να μακροημερεύσει δι- καιούται να αναζητά τη συμπίεση του κόστους σε κάθε τομέα που μπορεί να φανταστεί κανείς, αλλά σε καμία περί- πτωση στην ποιότητα των υλικών που χρησιμοποιεί και στο σέρβις. Η παγίδα δεν είναι το απολύτως κα- κής ποιότητας προϊόν που, προφανώς, όλοι αποφεύγουν να σερβίρουν στο μαγαζί τους. Η παγίδα είναι η μετριό- τητα. Το αδιάφορο λουκάνικο, το συνη- θισμένο και φθηνό αλλαντικό, το τελευ- ταίας ποιότητας μπέικον δεν θα προ- σελκύσουν πελάτες. Μπορεί, μάλιστα, και να τους διώξουν. Οι περισσότεροι άνθρωποι επιθυμούν να καταναλώνουν φαγητό που έχει φυσικά κι υγιεινά συ- στατικά. Αναζητούν πιάτα που δείχνουν κι έχουν γεύση που παραπέμπει στο σπιτικό φαγητό. Μελέτες στο εξωτερικό έχουν δείξει ότι οι καταναλωτές προτί- θενται να πληρώσουν και παραπάνω, για να διασφαλίσουν ότι το πιάτο τους δεν περιέχει ανεπιθύμητα συστατικά. Επιπρόσθετα, σήμερα οι άνθρωποι που βγαίνουν έξω για φαγητό αναζητούν το κάτι παραπάνω γευστικά. Σε αυτό το κομμάτι, υπάρχει η μεγάλη πλέον γκάμα premium αλλαντικών και σκευασμάτων κρέατος που μπορεί να κάνει τη διαφο- ρά. Υπάρχουν εταιρείες που ερευνούν κι έχουν ήδη παρουσιάσει εξαιρετικά ενδιαφέροντα προϊόντα, που η περι- γραφή τους και μόνο κινεί την περιέρ- γεια να τα δοκιμάσει κανείς. Πιάτα που βασίζονται σε τέτοια προϊόντα κρέατος και που πέρα από την περιέργεια ικα- νοποιούν και τη γεύση είναι πιάτα επι- τυχίας που φέρνουν πελάτες και κέρδη. Παρακάτω παρουσιάζονται προϊόντα που είναι καινοτόμα, με ιδιαίτερα χαρα- κτηριστικά, τα οποία μπορούν να απο- τελέσουν τη βάση για ξεχωριστά πιάτα που θα κερδίσουν τους πελάτες. “Οι πελάτες επιθυμούν να καταναλώνουν φαγητό που έχει φυσικά κι υγιεινά συστατικά.” 26

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=