Food Service τ. 141

81 SALES Το μάρκετινγκ στα social media δεν είναι μια μόδα που θα παρέλθει. Έχει έρθει για να μείνει! Μια καμπάνια στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορεί να φέρει καταπληκτικά αποτελέσματα, με μικρό σχετικά κόστος. Το μυστικό για τις χορηγούμενες αναρτήσεις είναι να είναι διασκεδαστικές, κοινωνικές και να στρέφονται γύρω από την επιχεί- ρηση. Για παράδειγμα, μπορούμε να εκμεταλλευτούμε την πρεμιέρα μιας δημοφιλούς τηλεοπτικής σειράς ή έναν ποδοσφαιρικό αγώνα και να ενθαρρύ- νουμε τους πελάτες να παραγγείλουν και να απολαύσουν το θέαμα, συνοδεία εδεσμάτων από το delivery μενού μας. Φροντίστε οι αναρτήσεις να εμφανί- ζονται τις ώρες που είναι πιο πιθανό να γίνουν παραγγελίες. Αυτό μειώνει το κό- στος κι είναι και πιο αποτελεσματικό, για- τί οι πελάτες θα δουν την ανάρτηση την ώρα που πρέπει, δηλαδή την ώρα που θα ήθελαν ή θέλουν να παραγγείλουν. Όπως και με τις χορηγούμενες αναρ- τήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, κι οι διαφημίσεις στο διαδίκτυο μπορεί να οριστούν να εμφανίζονται σε χρήστες που βρίσκονται κοντά στην επιχείρηση και σε συγκεκριμένες ώρες. Υπάρχουν δύο τρόποι για μια online καμπάνια. Ο ένας τρόπος είναι να το κάνετε μόνοι σας. Ο άλλος είναι να προχωρήσετε σε συνερ- γασία με μια εξειδικευμένη εταιρεία που θα οργανώσει για εσάς μια διαφημιστική εκστρατεία στο διαδίκτυο. Με ειδικούς συνεργάτες μπορεί να οργανωθεί κι η λί- στα με email που προαναφέρθηκε. Σε κά- θε περίπτωση, θα πρέπει να δοθεί βάρος στις λέξεις κλειδιά που σχετίζονται με το delivery και την περιοχή όπου βρίσκεται η επιχείρηση. Επιπλέον, θα πρέπει οπωσ- δήποτε οι διαφημίσεις να μεταφέρουν τον χρήστη στην ιστοσελίδα της επιχεί- ρησης, από όπου θα μπορεί να παραγγεί- λει είτε online είτε τηλεφωνικά. Κάνοντας χρήση του Google, οι λέξεις κλειδιά καλό είναι να περιλαμβάνουν και την περιοχή όπου πραγματοποιείται το delivery, για παράδειγμα «πίτσα Πετρά- λωνα» ή «σουβλάκια Αργυρούπολη». Οι κοινές λέξεις, όπως το delivery, είναι πιο ακριβές και φτάνουν σε κοινό που δεν αφορά την επιχείρηση, λόγω απόστασης. Είναι κρίσιμο οι διαφημίσεις να στοχεύ- ουν σε συγκεκριμένο πελατειακό κοινό που και αποτέλεσμα θα φέρει και δεν θα εκτινάξει το κόστος της διαφήμισης. Ωφέλιμες μπορεί να αποδειχτούν κι οι retarget διαφημίσεις μέσω της Google. Αυτές εμφανίζονται ανά κά- ποια διαστήματα σε ανθρώπους που έχουν επισκεφτεί τουλάχιστον μια φο- ρά την ιστοσελίδα της επιχείρησης. Οι χρήστες τις βλέπουν στα websites που επισκέπτονται ή σαν βίντεο στο youtube ή και στα social media που χρησιμοποιούν. Με αυτό τον τρόπο, πελάτες που παρήγγειλαν παλαιό- τερα ή έστω εξέτασαν το ενδεχόμενο να παραγγείλουν, ενθαρρύνονται για να προβούν ξανά σε παραγγελία. < #6 Online καμπάνια #5 Διαφήμιση στα Social Media “Μια social media καμπάνια είναι αποδοτική με μικρό κόστος!”

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=