Food Service τ. 141

84 Η καινοτομία στο εστιατόριο πέρα από συνταγές και μενού Δομήστε ένα αποτελεσματικό customer journey! Τα πιάτα που σερβίρονται δεν είναι τα μοναδικά που επιδέχονται καινοτομίας σε ένα εστιατόριο. Η αξία που προσδίδει ένας χώρος εστίασης στους ίδιους τους πελάτες είναι εξίσου σημαντική για την ανάπτυξη και την μακροημέρευσή του. OPERATIONs Της Νικόλ Κηλύδη Συχνά ακούμε ότι η καινοτομία είναι κρίσιμη για την επιβίωση κι ανάπτυ- ξη μιας επιχείρησης. Η καινοτομία βοηθάει και τα εστιατόρια να παρα- μείνουν ανταγωνιστικά. Όσοι εμπλέ- κονται στον κλάδο θα πρέπει πάντα να είναι σε εγρήγορση για το επόμενο πράγ- μα που θα κερδίσει την προσοχή, θα κάνει τη διαφορά και θα προσθέσει ποιότητα κι αξία στο κατάστημα. Ποιο είναι το πρώτο που ψάχνουμε όσον αφορά την καινοτομία; Συνήθως, εί- ναι το προσφερόμενο προϊόν. Η καλύτερη και πιο δοκιμασμένη στρατηγική είναι η αναζήτηση κι ένταξη στα πιάτα μας του πιο σύγχρονου κι εντυπωσιακού στοιχείου που δεν έχουν οι υπόλοιποι. Ωστόσο, το πιάτο που σερβίρουμε κι οι συνταγές που χρησιμοποιούμε δεν είναι τα μοναδικά που επιδέχονται καινοτομίας σε ένα εστια- τόριο. Υπάρχουν κι άλλοι τρόποι που μπο- ρούν να βοηθήσουν να προσφέρουμε κάτι καινούριο και διαφορετικό στους πελάτες. Το μυστικό είναι στον τρόπο που έχουμε μάθει να σκεφτόμαστε για τη δουλειά. Η φυσική ροπή είναι να ξεκινάμε με το προ- ϊόν, τις πωλήσεις και το μάρκετινγκ, να κά- νουμε λίστες με όλα τα συναφή στοιχεία και να καταλήγουμε σε συμπεράσματα. Με αυτό τον τρόπο, αναζητούμε να εντάξουμε

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=