Food Service τ. 143

68 Δέσμευση στην επαγγελματική αγορά της HO.RE . CA., με λύσεις που διακρίνονται από ποιότητα, στα- θερή σύσταση και γεύση, αποτελεσματικότητα, φιλι- κή τιμολογιακή πολιτική, εμπλουτισμό προϊοντικής γκάμας κι ενσωμάτωση νέων γεύσεων και τάσεων, ακόμη και από το διεθνές γαστρονομικό τοπίο, απο- τελούν τους βασικούς κινητήριους άξονες της στρα- τηγικής που εφαρμόζει εδώ και κάτι παραπάνω από δύο δεκαετίες η εταιρεία 3Π. Η εταιρεία δραστηριοποι- είται στον ευρύτερο τομέα της παραγωγής έτοιμων αλειφό- μενων σαλατών, dressings και σαλτσών. Ο κ. Χρήστος Βασιλόγαμβρος, Chief Administrative Officer της 3Π, μας εξηγεί τους σχεδιασμούς της επόμενης, post- Covid-19, χρονικής περιόδου, και δη σε σχέση με τη μαζική εστίαση και κατά τους καλοκαιρινούς μήνες. Όπως μας δή- λωσε, «Η παγκόσμια αγορά έζησε μια πρωτόγνωρη κατάσταση που δύσκολα μπορεί κανείς να την “αναγνώσει” κι εν συνεχεία να εξάγει ασφαλή συμπεράσματα που θα αξιοποιήσει δεόντως. Κατά το διάστημα των δύο και πλέον μηνών του lockdown στη χώρα μας, η απώλεια του κύκλου εργασιών της εταιρείας μας άγγιξε το 51%, σε σύγκριση με το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του προηγούμενου έτους. Κι ενώ η πορεία των πωλήσεων κατά Ποια τα προϊοντικά σχέδια κι οι σχεδιασμοί της 3Π για την αγορά του food service αποτελεσματικός συνεργάτης στην κουζίνα σας! X-RAY 3Π Βιομηχανία Τροφίμων του Παναγιώτη Μαρκέτου

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=