Food Service τ. 144

Αγορές- Πωλήσεις Η εταιρεία δραστηριοποιείται αποκλειστικά στον χώρο του food service, τροφοδοτώντας με προϊόντα την αγορά horeca, αλλά και μεγάλες αλυσίδες λιανικής (PL), τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό. Η πρόβλεψη πωλήσεων για το 2020 είναι στα €86 εκατ., οι οποίες προέρχονται σε ποσοστό 60% από την Ελλάδα και το υπόλοιπο 40% έρχεται από πωλήσεις στο εξωτερικό, με διανομή σε περισσότερες από 40 χώρες παγκοσμίως. Έχοντας πολυετή εμπειρία στα προϊόντα ζύμης, στις ανάγκες του επαγγελματία και τις εξελίξεις της τεχνολογίας, η εταιρεία αναπτύσσει χρόνο με τον χρόνο καινοτόμα προϊ- όντα με παραδοσιακές γεύσεις, βγαλμένες μέσα από την ελ- ληνική παραδοσιακή κουζίνα. Γενικότερα, το τρίπτυχο στο οποίο βασίζει την παραγωγή και τη λειτουργία της είναι: • Προϊόντα με ευκολία στη χρήση και πλούσια σε υλικά «δεμένα» με τις παραδοσιακές ελληνικές γεύσεις. • Περαιτέρω αύξηση της αξίας και της θέσης που κατέχει η εταιρεία στην αγορά, αλλά κι εισαγωγή σε νέες κατηγορίες προϊόντων. • Ορθή και ταχεία εξυπηρέτηση των πελατών, που εξ άλλου είναι και το κλειδί επιτυχίας κάθε επιχείρησης. Διατροφικές τάσεις Στο εξωτερικό, τα προϊόντα της εταιρείας ανήκουν στην ethnic - mediterranean diet, με ανάδειξη της αξίας των κυρί- αρχων πρώτων υλών, όπως: Ελαιόλαδο/Φέτα και αρωματικά φυτά της Μεσογείου. Παρ’ όλα αυτά, οι πρόσφατες καταναλωτικές τάσεις, αλλά κι η μεταστροφή του κοινού σε πιο wellness - healthy diet προτιμήσεις, κατευθύνουν το τμήμα R&D της εταιρείας στη δημιουργία νέων κωδικών: Vegan / Vegetarian αλλά και plant based. Η συγκεκριμένη κατηγορία τροφίμων σημείωσε διεθνώς «εκρηκτική» άνοδο, μετά το ξέσπασμα της πανδημίας. Δράσεις για το Περιβάλλον Η εταιρεία φαίνεται να δίνει βαρύτητα και στα ζητήματα του περιβάλλοντος, καθώς από το 2017 υλοποιεί επένδυση σταδιακής βελτίωσης του περιβαλλοντικού αποτυπώματος. Αντικαθίσταται το υλικό ψύξης των εγκαταστάσεων από freon σε αμμωνία, η οποία εκτός της φιλικότερης προς το περιβάλλον συμπεριφοράς (μείωση ρύπων), μειώνει το κό- στος ενέργειας, αφού η ενεργειακή απόδοσή της υπερβαίνει αυτή του freon κατά 20%. Έχει πολλές φορές τονιστεί πως τα μέτρα υπέρ του περι- βάλλοντος από τις εταιρείες, τις περισσότερες φορές, οδη- γούν και σε μείωση των πάγιων δαπανών. Στόχος για το 2021 Για την επόμενη χρονιά, κεντρικός στόχος της επιχείρη- σης είναι η αύξηση του κύκλου εργασιών, λαμβάνοντας ωστόσο υπόψη και τις τρέχουσες συνθήκες με την πανδη- μία. Η «Ελληνική Ζύμη» αποσκοπεί στη δημιουργία νέων κωδικών για την Ελλάδα και το εξωτερικό, με αύξηση του μεριδίου εξαγωγών, μέσω βελτίωσης των σχέσεων με υπάρχοντες πελάτες, αλλά και μέσω νέων στρατηγικών συμφωνιών, που έχουν αρχίσει ήδη να υλοποιούνται. < 75 “Η εταιρεία αναπτύσσει χρόνο με τον χρόνο καινοτόμα προϊόντα με παραδοσιακές γεύσεις”

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=