Food Service τ. 145

16 66% των Βρετανών δηλώνουν ότι αισθάνονται πιο ασφαλείς να επισκεφθούν ένα εστιατόριο στο οποίο οι επαφές με το προσωπικό είναι περιορισμένες. 30 δισ. ευρώ είναι η απώλεια των εσόδων του κλάδου της εστίασης στη Γαλλία κατά τη διάρκεια του Lockdown. e-Λαχαναγορά: Ψηφιοποιούμε το Χονδρεμπόριο Η διοίκηση του Οργανισμού Κεντρικών Αγορών και Αλιείας παρου- σίασε την Παρασκευή 11 Ιουνίου 2021 τη νέα εφαρμογή e-Λαχανα- γορά. Η εφαρμογή προσφέρει τη δυνατότητα για online αγορές και «ψηφιακή παραγγελία», αποκλειστικά σε επιχειρήσεις και επαγγελ- ματίες. Όπως επεσήμανε ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΚΑΑ κ. Από- στολος Αποστολάκος, το e-Λαχαναγορά ψηφιοποιεί και απλοποιεί τη διαδικασία της παραγγελίας, που πλέον γίνεται με ένα κλικ από το κινητό. Παράλληλα, προσφέρει στους συνεργαζόμενους με τον ΟΚΑΑ εμπόρους τη δυνατότητα να έχουν σε λειτουργία τα καταστήματά τους 24 ώρες το 24ωρο, συναλλασσόμενοι με τους πελάτες και τους προμηθευτές τους με ασφάλεια, κερδίζοντας χρόνο και χρήμα. Το e-Λαχαναγορά αποτελεί έναν ακόμη κρίκο στην αλυσίδα των επεν- δύσεων, ύψους 20 εκατομμυρίων ευρώ, που έχει δρομολογήσει και υλοποιεί ο ΟΚΑΑ, στο πλαίσιο του προγράμματος αναβάθμισης των υφιστάμενων υποδομών του, αλλά και των παρεχόμενων υπηρεσιών του. Το e-Λαχαναγορά παρουσιάστηκε σε ειδική εκδήλωση από τον διευθύνοντα σύμβουλο του ΟΚΑΑ κ. Απόστολου Αποστολάκου, πα- ρουσία του υπουργού Ανάπτυξης κ. Άδωνι Γεωργιάδη, του αναπλη- ρωτή υπουργού κ. Νίκου Παπαθανάση, του διευθύνοντα συμβούλου του Υπερταμείου (ΕΕΣΥΠ) κ. Γρηγόρη Δ. Δημητριάδη και του γενικού γραμματέα Εμπορίου και Προστασίας του Καταναλωτή κ. Σωτήρη Αναγνωστόπουλου. Ο κ. Αποστολάκος δήλωσε: «Το e-Λαχαναγορά app είναι μια σημαντική νέα υπηρεσία, την οποία ο Οργανισμός Κεντρικών Αγορών και Αλιείας στρατηγικά επέλεξε να λανσάρει, στο γενικότερο πλαί- σιο ψηφιοποίησης του ΟΚΑΑ». Tα Goody’s Burger House είναι «ALL STAR»! Το All Star Club, το πρόγραμμα πιστότητας των Goody ’s Burger House, κατάφερε να διακριθεί για τέταρτη συνεχή χρονιά στα Loyalty Awards 2021, αποσπώντας συνολικά 5 διακρίσεις σε ισάριθμες κατη- γορίες, ανάμεσα στις οποίες ξεχωρίζει το platinum βραβείο στην κα- τηγορία «Best Use of Marketing & Communication». Το πρόγραμμα πιστότητας των πελατών των Goody ’s Burger House σχεδιάστηκε με στόχο να βελτιώσει τη συνολική καταναλωτική εμπειρία, προσφέρο- ντας παράλληλα προσωποποιημένη επικοινωνία, εξυπηρέτηση και επιβράβευση για τις προτιμήσεις του πελάτη. Το All Star Club μετρά σήμερα περισσότερα από 300.000 μέλη, ενώ επενδύει διαρκώς στην τεχνολογική καινοτομία, προκειμένου να προσφέρει μια ενισχυμένη εμπειρία σε κάθε επαφή των καταναλωτών με τη μάρκα. Τα μέλη έχουν πρόσβαση στον ψηφιακό κόσμο του προγράμματος μέσω του www.goodys.com και του Goody ’s app, τα οποία λειτουργούν ως προσωποποιημένα κανάλια επικοινωνίας. Γιγαντώνεται η διεθνής αγορά ελαιολάδου Τα 16,64 δισεκατομμύρια δολάρια αναμένεται να φθάσει έως το 2027 η αξία της παγκόσμιας αγοράς ελαιολάδου. Βασικό αίτιο για την εντυ- πωσιακή αυτή άνοδο είναι, σύμφωνα με δημοσιεύματα, η ευαισθητο- ποίηση των καταναλωτών για την υγιεινή διατροφή. Συγκεκριμένα, το Fortune Business Insights™ δημοσίευσε τα στοιχεία αυτά στην έρευνά του με τίτλο «Η αγορά του ελαιολάδου, 2020- 2027». Τα ευεργετικά Ω3 λιπαρά τα οποία περιέχει το ελαιόλαδο είναι ο βασικός λόγος για τον οποίο η αγορά του σημειώνει ανοδική πορεία. Όπως είναι ευρύτερα γνωστό, τα Ω3 λιπαρά συμβάλλουν στην αντιμετώπιση των καρδιακών διαταραχών και στη μείωση της πίεσης του σώματος. Για τον λόγο αυτό, και η μεσογειακή διατροφή εξακολουθεί να προτιμάται από μεγάλο αριθμό καταναλωτών, οι οποίοι λόγω του απαιτητικού τρόπου ζωής αντιλαμβάνονται την αναγκαιότητα της στήριξης της υγείας τους. Αυτοί οι παράγοντες, σύμφωνα με την έρευνα του Fortune, θα λειτουργήσουν ως καταλύ- τες στην άνοδο της αγοράς ελαιόλαδου τα επόμενα χρόνια.

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=