Food Service τ. 146

10% αύξηση στους μισθούς των εργαζομένων στον κλάδο της ταχείας εστίασης καταγράφηκε το 2021 στις ΗΠΑ. HOOCUT η αληθινή! Η γνωστή παρέα των τεσσάρων μαγείρων Περικλή Κοσκινά, Κλε- ομένη Ζουρνατζή, Σπύρου και Βαγγέλη Λιάκου αναγνώρισε την ανάγκη για κάτι εύκολο, γρήγορο, νόστιμο και υγιεινό και αυτό πυροδότησε την περιέργειά τους να εξετάσουν από την αρχή την παρασκευή του. Η ενασχόλησή τους με ένα τόσο σοφά μετρημένο, σπουδαίο και απλό, πλήρες γεύμα αποτέλεσε τη μεγαλύτερη πρό- κλησή τους. Το όνομα αυτής: vegetarian σουβλάκι. Πίτα τυλιχτή με χειροποίητα ντολμαδάκια με αμπελόφυλλο και ρύζι, τζατζίκι και άνηθο, αλλά και πίτα τυλιχτή με κομμάτια από λεπτοκομμένο καλαμάρι, ταραμοσαλάτα και φρέσκο κρεμμυδάκι, χούμους με ρε- βίθια και ταχίνι, κύμινο και πιπέρι καγιέν είναι μερικές μόνο από τις επιλογές χωρίς κρέας που θα βρει κανείς στο μενού του Hoocut. Η προσέγγιση στη δημιουργία, την επεξεργασία και παρασκευή των προϊόντων αυτών υπακούει στις ίδιες αρχές μαγειρικής που διέπουν όλα τα προϊόντα του Hoocut και συναντώνται στις άριστες πρώτες ύλες, στην άρτια τεχνική και στη λεπτομερή προετοιμασία. «ΜΑΘΕ ΦΑΕ ΖΗΣΕ» από τα My market Νέες προκλήσεις για μικρούς και με- γάλους φέρνει το έβδομο τεύχος του περιοδικού «ΜΑΘΕ ΦΑΕ ΖΗΣΕ» των My market! Μία ακόμη αισιόδοξη και φρέ- σκια έκδοση, με πλούσια θεματολογία, βασισμένη στην ομώνυμη πλατφόρμα φροντίδας των My market. Το νέο τεύχος προσκαλεί τους αναγνώστες να απολαύσουν τα δώρα του φθινοπώ- ρου αποκτώντας νέες συνήθειες! Το περιοδικό διατίθεται σε όλο το δίκτυο των καταστημάτων My market αλλά και στο e-shop, στη συμβολική τιμή των 0,40 €, που προσφέρονται για καλό σκοπό μέ- σω του προγράμματος Εταιρικής Υπευθυνότητας των My market, με τίτλο «+πράττω». Νέα καμπάνια της McCann Athens για τα δημητριακά Fitness Η νέα καμπάνια των δημητρια- κών Fitness βρίσκεται ήδη στις οθόνες. Πρωταγωνίστριά της είναι και πάλι η Ελένη Φουρέιρα. Πρόκειται για μια φρέσκια, δυ- ναμική ταινία, γεμάτη ζωντάνια και απόλαυση, αυτήν που χαρίζουν τα δημητριακά και οι μπάρες Fitness. Την παραγωγή επιμελήθηκε το NorroGroup, σε σκηνοθεσία Γιώργου Κανελλόπουλου.

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=