Food Service τ. 148

46 DRESSINGS KAI ΣΑΛΤΣΕΣ ΑΦΙΕΡΩΜΑ Της Χριστίνας Δραγγανά Το συνεχώς αυξανόμενο ενδιαφέρον των καταναλωτών έχει πυροδοτήσει την ανάπτυξη της αγοράς έτοιμης σάλτσας και dressing, η οποία θα εξακολουθεί να έχει ανοδική πορεία για τα επόμενα χρόνια. Οι καταναλωτές συνήθως προτιμούν σάλτσες και dressings που θα κάνουν τη ζωή τους πιο εύκολη, ενώ τους ελκύουν οι επιλογές σε προϊόντα τα οποία θα μπορούσαν να έχουν οφέλη για την υγεία τους. ΚAINOTOMIA KAI BIΩΣΙΜΟΤΗΤΑ

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=