Food Service τ. 149

78 Κάντε το επιτυχημένα! Outsourcing Πριν από όχι πολλά χρόνια, οι άνθρωποι των επιχειρήσεων θεωρούσαν ότι το outsourcing αφορούσε τους μεγάλους παίκτες της αγοράς. Όμως οι εποχές άλλαξαν και πράγματα που κάποτε «δεν ήταν για εμάς» είναι πλέον προσιτά. Πώς θα κάνουμε σωστά outsourcing και τι πρέπει να προσέξουμε; Οι απαντήσεις στο άρθρο που ακολουθεί. operations Του Θέμη Σαρανταένα, Συμβούλου Μάρκετινγκ Το outsourcing είναι ένα κοφτερό ερ- γαλείο για κάθε επιχείρηση. Απελευ- θερώνει resources και γλιτώνει τις επιχειρήσεις από τη διαδικασία των logistics που αποτελεί συχνά μια δύ- σκολη και κοστοβόρα διαδικασία. Όμως, όπως κάθε κοφτερό εργαλείο, χρειάζεται προσοχή στη χρήση του. Δείτε τι πρέπει να προσέχουμε όταν δίνουμε υπηρεσίες outsourcing στο άρθρο που ακολουθεί. Σημερινές ευκαιρίες outsourcing Οι ευκαιρίες outsourcing για την επιχείρηση του σήμερα είναι πολυά- ριθμες. Ξεκινώντας από το λογιστήριο (ειδικά αυτό) και συνεχίζοντας με Data Centers, υπηρεσίες λογιστικών εφαρμο- γών (CRM, ERP), υπηρεσίες Call Center και πάρα πολλά ακόμη, ο entrepreneur του σήμερα μπορεί να βγει πολλαπλά κερδισμένος από την εξωτερίκευση των δραστηριοτήτων του. Όμως, όπως στα πάντα στην επιχείρηση έτσι και στο outsourcing, ο επιχειρηματίας καλείται να απαντήσει σε δύο μεγάλα ερωτήματα: ποιοι οι στόχοι και ποια η στρατηγική. Στοχοθέτηση Μία από τις μεγαλύτερες αιτίες τόσο των εσωτερικών διαφωνιών όσο και των προστριβών με τους συνεργάτες που αναλαμβάνουν το outsourcing είναι η

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=