Food Service τ. 149

9 4000 burger σε μία ώρα παρασκευάζει καθημερινά ο chef-ρομπότ που «εργάζεται» στο εστιατόριο Creator στην Καλιφόρνια. 7,1 δισ. δολάρια εκτιμάται πως θα είναι η αξία του κλάδου της εστίασης στην Ταϊλάνδη το 2023. Η Nespresso υπέρμαχος των καλλιεργητών καφέ Για τη Nespresso, η παγκόσμια ημέρα καφέ είναι ένα κάλεσμα για την κλιματική αλλαγή. Η κα- μπάνια της Nespresso The Empty Cup, με πρω- ταγωνιστή τον George Clooney, υπογραμμίζει τον κίνδυνο που ενέχει η κλιματική αλλαγή στις αγροτικές κοινότητες, ενώ η εταιρεία ενισχύει τη δέσμευσή της για βιωσιμότητα. Η Nespresso αξιοποιεί την Παγκόσμια Ημέρα Καφέ για να επι- σημάνει ότι η κλιματική αλλαγή αποτελεί μια πα- γκόσμια απειλή για την παραγωγή του καφέ. Η ίδια η εταιρεία δεσμεύεται να ενισχύσει τις προ- σπάθειές της για την προστασία της παραγωγής και των καλλιεργητών καφέ. Η καμπάνια, με τίτλο The Empty Cup, παρουσιάζει τον George Clooney να κρατά μια άδεια κούπα καφέ ως σύμ- βολο του κινδύνου που αντιμετωπίζουν πολλοί παραγωγοί καφέ σε όλο τον κόσμο, από τους οποίους πάνω από 140.000 συνεργάζονται απευθείας με τη Nespresso. Επί του παρόντος, το 60% των ειδών καφέ που αναπτύσσονται εκτός καλλιέργειας απειλούνται με εξαφά- νιση, ενώ το 50% της γης που χρησιμοποιείται για την καλλιέργεια του καφέ σήμερα μπορεί να μην είναι βιώσιμο μέχρι το 2050. Η εξαιρετι- κής ποιότητας ποικιλία Arabica είναι ιδιαίτερα ευάλωτη σε ακραίες καιρικές αλλαγές. Η δια- σφάλιση και η προστασία του μέλλοντος του καφέ είναι το κεντρικό στοιχείο της στρατηγικής της Nespresso τα τελευταία 20 χρόνια. Το Πρό- γραμμα Nespresso AAA Sustainable Quality™, το οποίο ξεκίνησε το 2003 σε συνεργασία με τη Rainforest Alliance, συμβάλλει στη βελτίωση της απόδοσης και της ποιότητας των συγκομιδών, προστατεύοντας παράλληλα το περιβάλλον και βελτιώνοντας τα μέσα διαβίωσης των αγροτών και των κοινοτήτων τους. Ο George Clooney δήλωσε: «Η απειλή της κλιμα- τικής αλλαγής είναι πραγματική και οι παραγωγοί καφέ βρίσκονται στην πρώτη γραμμή. Είναι σημαντικό να δώσουμε τη δυνατότητα σε αυτές τις κοινότητες να οικοδομήσουν οικονομική και περιβαλλοντική ανθεκτικότητα, ώστε όχι μόνο να επιβιώσουν, αλλά και να ευδοκιμήσουν και να ευημερήσουν». Τα Ελληνικά Εκλεκτά Έλαια «έχουν ETHOS-Gold» Το Σήμα ETHOS «Gold» απέσπασε η εταιρεία Ελληνικά Εκλεκτά Έλαια Α.Ε., η οποία έχει επιτύχει επίπεδο συμμόρφωσης, σε σχέση με τις απαιτήσεις του Προτύπου, πάνω από 75%. Το βραβείο παρέλαβε ο Γενικός Διευθυντής της Ελληνικά Εκλεκτά Έλαια, Δημήτρης Δαμπα- σίνας, ο οποίος σχολίασε: «Ευχαριστούμε θερμά τον φορέα Πιστο- ποίησης EUROCERT, ο οποίος από νωρίς μας άνοιξε τον δρόμο για να εφαρμόσουμε τις αρχές του ESG. Επίσης, θα ήθελα να ευχαριστήσω όλη την ομάδα η οποία εργάστηκε σκληρά για να επιτύχουμε αυτό το επίπεδο συμμόρφωσης» . Η Ελληνικά Εκλεκτά Έλαια, λαμβάνοντας το σήμα ETHOS «Gold», επιβεβαιώνει την υπευθυνότητά της προς τους με- τόχους, τους εργαζόμενους, τους πελάτες και το κοινωνικό σύνολο. Επιπλέον, δεσμεύεται για τη συνεχή πρόοδό της σε οικονομικό, κοι- νωνικό και περιβαλλοντικό επίπεδο, αφήνοντας θετικό αποτύπωμα στην κοινωνία και στο περιβάλλον. Ioniki: Επιλέγει συνεργάτες με «πράσινο» προφίλ! Στην Ioniki, η εταιρική κοινωνική ευθύνη αποτελεί κίνητρο για τη βελτίωση της ποιότητας ζωής τόσο των εργαζομένων της όσο και της ευρύτερης κοινωνίας, στοχεύοντας στο να γίνει η εταιρεία πιο «πράσινη». Καθώς η πλαστική ρύπανση αποτελεί παγκόσμιο πρόβλημα, η εταιρεία στοχεύει στην αειφόρο ανάπτυξη και στην προστασία του περιβάλλοντος. Για την ενίσχυση του σκοπού της επιλέγει να συνεργάζεται με εταιρείες εκτυπώσεων που έχουν κοινό στόχο την προστασία του περιβάλλοντος και την ένταξη σε ακόμη περισσότερες περιβαλλο- ντικές δεσμεύσεις, επιδιώκοντας να γίνουν κι εκείνες «πράσινες». Οι συνεργαζόμενες εταιρείες συμβάλουν κι αυτές ενεργά, προσπα- θώντας, με γνώμονα την Κυκλική Οικονομία, να επιτυγχάνουν συμ- φωνίες με πελάτες. Χρησιμοποιούν ανακυκλώσιμα, ανακυκλωμένα ή κομποστοποιημένα υλικά.

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=