Page 77 - Linux Inside τ. 11

Linux Inside
77
4.
Πηγαίνουμε στο δεξί πάνελ Properties και επιλέγουμε
την καρτέλα με την ένδειξη F. Θα δούμε να αλλάζει το περιε-
χόμενο και αφού εντοπίσουμε την ένδειξη extrude, βάζουμε
την τιμή 0.05, ενώ στην τιμή DEPTH βάζουμε την τιμή 0.01
(
εικόνα 7)
.
5.
Κάνοντας δεξί κλικ εντός του 3D-view μετακινούμε τον
κόκκινο-άσπρο κέρσορα και τον τοποθετούμε όπως στην ει-
κόνα, ενώ ακολουθώντας την ίδια διαδικασία προσθέτουμε
ένα αντικείμενο text και γράφουμε «Ιnside» (αν θέλετε, αλλάξ-
τε γραμματοσειρά, όπως έκανα εγώ, επιλέγοντας οποιαδή-
ποτε θέλετε από το σκληρό δίσκο σας, πατώντας το φάκελο
στην ένδειξη fonts)
(
εικόνα 8)
.
6.
Πατάμε το πλήκτρο 3 του numpad για να μπούμε σε
right ortho view και εν συνεχεία, έχοντας επιλεγμένο το
«
Ιnside», πατάμε το πλήκτρο G, για να το μετακινήσουμε και
να το φέρουμε μπροστά
(
εικόνα 9)
.
7.
Με το πλήκτρο 5 του numpad βγαίνουμε από την ορθο-
λογική οπτική και πλέον είμαστε σε προοπτική. Κάνοντας
χρήση του μεσαίου πλήκτρου του ποντικιού μέσα στο 3D view
περιστρεφόμαστε γύρω από το αντικείμενό μας μέχρι να
βρούμε την γωνία που θέλουμε για το τελικό αποτέλεσμα. Στη
συνέχεια, πατάμε το συνδυασμό Ctrl-Alt και 0 του numpad,
ώστε να φέρουμε την κάμερα να βλέπει το αντικείμενο όπως
εμείς
(
εικόνα 10)
.
8.
Στη συνέχεια γυρίζουμε στο παράθυρο properties, όπου
από την καρτέλα με το εικονίδιο του κόσμου ενεργοποιούμε
την ένδειξη ambient occlusion και στο χρώμα horizon color δί-
νουμε ένα λευκό χρώμα. Τέλος, στην καρτέλα με το εικονίδιο
της κάμερας δίνουμε στο Resolution τις διαστάσεις που θέ-
λουμε και πατάμε το πλήκτρο RENDER. Έτσι φτάνουμε στο
τελικό αποτέλεσμα το οποίο μπορούμε να σώσουμε, αν πάμε
στο μενού IMAGE κάτω ακριβώς από το αποτέλεσμα και επι-
λέξουμε SAVE AS IMAGE
(
εικόνα 11)
.
Εύχομαι να κατάφερα να σας κεντρίσω το ενδιαφέρον με
αυτό το άρθρο και να έχουμε καλή συνέχεια. •
Linux Labs - Blender
Ανακεφαλαίωση
Είδαμε λοιπόν κάποια εργαλεία του προγράμματος μέσα από αυτό
το παράδειγμα:
-
Επιλογή αντικειμένου: Δεξί κλικ ποντικιού
-
Διαγραφή αντικειμένου: Πλήκτρο Χ και επιβεβαίωση
-
Προσθήκη αντικειμένου: Shift-A
-
Χρήση του numpad στις γωνίες θέασης: 1-front 3-right 7-top 5-
εναλλαγή ortho-prosp
-
Τροποποίηση αντικειμένου κειμένου: Extrude,depth αλλαγή γραμ-
ματοσειράς
-
Ευθυγράμμιση κάμερας: Ctrl-Alt και 0 του numpad
-
Ενεργοποίηση του ambient occlusion
-
Render και αποθήκευση αποτελέσματος
Χρήση του κέρσορα για νέα προσθήκη.
8
Χρήση του numpad στις γωνίες θέασης: 1-front 3-right 7-
top 5-εναλλαγή ortho-prosp.
9
Ευθυγράμμιση κάμερας: Ctrl-Alt και 0 του numpad.
10
Ενεργοποίηση του ambient occlusion.
Render και αποθήκευση αποτελέσματος.
11