12
ειδήσεις
Αυθεντικά
τετράδια
UNIVERSITY
μόνο από τη
SKAG
Η SKAG, αμιγώς ελληνική εται-
ρεία, είναι από το έτος 1987
αποκλειστική δικαιούχος του
εμπορικού σήματος UNIVERSITY.
Τα θεματικά τετράδια UNIVERSITY
τα παράγει και τα διανέμει η
εταιρεία πανελλαδικά με 220
κωδικούς, σε μεγάλη ποικιλία
σχεδίων, χρωμάτων, μοτίβων και
λοιπών διακοσμητικών στοι-
χείων. Πρόσφατα, γνωστή
εταιρεία διανέμει υποδεέστερης
ποιότητας θεματικά τετράδια
UNIVERSITY, τα οποία εισάγει
από ασιατικές χώρες.
Τα τετράδια αυτά δεν σχετίζονται
με την εταιρεία SKAG και η δια-
νομή τους προσβάλλει το
παραπάνω νομίμως κατοχυρω-
μένο σήμα και δημιουργεί
προφανή σύγχυση στον κατανα-
λωτή. Η SKAG είναι μέλος της
πρωτοβουλίας ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ,
στην οποία πιστοποιούνται ελλη-
νικές παραγωγικές μονάδες, οι
οποίες συμβάλλουν ενεργά στην
ελληνική οικονομία.
Δυσοίωνος ο φετινός προϋπολογισμός
O πρόεδρος του Οικονομικού Επιμελητηρίου Ελλάδος, Κωνσταντίνος Κόλλιας, δήλωσε
για το προσχέδιο του προϋπολογισμού: «Οι αυξήσεις των υφιστάμενων και η επιβολή
νέων έμμεσων φόρων οδηγούν με μαθηματική ακρίβεια στη διατήρηση των υφεσιακών
τάσεων της οικονομίας και στην πλέον άδικη επιβάρυνση των μη εχόντων. Είναι χαρα-
κτηριστικό ότι για την επόμενη χρονιά προβλέπεται πως οι έμμεσοι φόροι θα
καταλάβουν ακόμα μεγαλύτερο μερίδιο της πίτας της φορολογίας, φτάνοντας το 56,34%
του συνόλου των φορολογικών εσόδων. Επιπλέον, η επιμονή στην εφαρμογή του ίδιου
μείγματος περιοριστικής πολιτικής εξακολουθεί να αποτελεί τροχοπέδη στην προσέλ-
κυση επενδύσεων, άρα και στην ταχύτερη επιστροφή στην ανάπτυξη, περιορίζοντας τις
όποιες προσδοκίες για δημιουργία νέων θέσεων εργασίας και μείωση της ανεργίας».
Από το 2007, ο αριθμός των χάρτινων συσκευασιών Tetra
Pak που φέρουν το λογότυπο του FSC αυξάνεται σταθερά
κάθε χρόνο, φτάνοντας στα 54 δισ. το 2015. Η εταιρεία ανα-
μένει η τάση αυτή να επιταχυνθεί, καθώς αυξάνεται το
ενδιαφέρον των καταναλωτών για τα περιβαλλοντικά ζητή-
ματα και τις σχετικές ενέργειες, στις οποίες προβαίνουν οι
εταιρείες για την προστασία του περιβάλλοντος. Για το λόγο
αυτόν, η Tetra Pak έθεσε ως στόχο και κατάφερε να παρα-
δώσει 200 δισ. συσκευασίες πιστοποιημένες κατά FSC, μέχρι
το τέλος του Απριλίου 2016. Στόχος της εταιρείας είναι μέχρι
το τέλος του 2016 να φτάσει τις 1.228 εκατ. συσκευασίες σε
όλη τη Νοτιανατολική Ευρώπη.
Tetra Pak
Νέες ετικέτες και παγωτά οίνου από τα
ΒορΟινά
Νέες ετικέτες, αλλά και καινοτόμους γαστρονομικούς συνδυασμούς, όπως το παγωτό σορμπέ
Ξινόμαυρο και το σορμπέ Μαλαγουζιά, είχαν την ευκαιρία να γευτούν περίπου 3.000 οινόφιλοι
που επισκέφτηκαν την εκδήλωση των ΒορΟινών στη Θεσσαλονίκη. Καταναλωτές και επαγ-
γελματίες κυρίως από τη Βόρεια Ελλάδα, αλλά και από άλλες περιοχές, ανταποκρίθηκαν με
ιδιαίτερη χαρά και ενδιαφέρον στο κάλεσμα των οινοπαραγωγών-μελών της ένωσης «Οίνοι
Βορείου Ελλάδος», για να γνωρίσουν και να γευτούν τους οίνους και τα αποστάγματα του
βορειοελλαδίτικου αμπελώνα. Δυναμικό «παρών» έδωσαν στην εκδήλωση οι οινοπαραγωγοί
της περιοχής, οι οποίοι συζήτησαν με το κοινό των ΒορΟι-
νών για την πορεία των κρασιών τους και για τα μελλοντικά
τους σχέδια, ενώ δεν παρέλειψαν να προσκαλέσουν όσους
προσήλθαν στην εκδήλωση στα οινοποιεία τους, τον ιδανι-
κότερο χώρο γνωριμίας με το κρασί και τους δημιουργούς
του. Στο χώρο της εισόδου, οι επισκέπτες είχαν τη δυνατό-
τητα να ενημερωθούν για το οινοτουριστικό δίκτυο «Δρόμοι
του Κρασιού της Βορείου Ελλάδος», τα επισκέψιμα οινοποι-
εία του και τις επιχειρήσεις που τα πλαισιώνουν: ξενώνες,
εστιατόρια, εργαστήρια παραδοσιακών προϊόντων.