Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 11 - page 10

ειδήσεις
10
Η LEXIS Πληροφορική Α.Ε.,
επίσημος αντιπρόσωπος και
διανομέας των προϊόντων
VivoTek στην Ελλάδα από το
2004, θα πραγματοποιήσει
την Τετάρτη 11/10/2017 (14.00
– 16:40) εκδήλωση με τίτλο
«Παρουσίαση Συστημάτων
Ασφαλείας VivoTek». Η
παρουσίαση είναι δωρεάν και
θα γίνει στις εγκαταστάσεις
της LEXIS στη Θεσσαλονίκη
(Μαυρομιχάλη 32, Τ.Κ. 54248).
Απευθύνεται σε μεταπωλητές
και συνεργάτες που εδρεύουν
στη Β. Ελλάδα και θα πραγμα-
τοποιηθεί στα ελληνικά.
Στο πρώτο μέρος της παρουσί-
ασης, οι παρευρισκόμενοι θα
έχουν την ευκαιρία να μάθουν
τα τελευταία νέα σχετικά με τη
δραστηριότητα της VivoTek,
καθώς και τις τεχνολογίες
που χρησιμοποιεί για το σχε-
διασμό και την κατασκευή
ολοκληρωμένων λύσεων στη
βιομηχανία των συστημάτων
παρακολούθησης. Επίσης,
θα παρουσιαστεί η νέα
σειρά δικτυακών καμερών,
τα προηγμένα τεχνολογικά
χαρακτηριστικά τους καθώς
και τα μοντέλα που πρόκειται
να κυκλοφορήσουν τους επό-
μενους μήνες στην Ελληνική
αγορά. Στο δεύτερο μέρος της
εκδήλωσης, θα παρουσια-
στούν ολοκληρωμένες λύσεις
της VivoTek και πως αυτές
εφαρμόστηκαν σε εγκαταστά-
σεις στην Ελλάδα, καθώς και
Real Time επίδειξη εγκατε-
στημένης κάμερας ασφαλείας.
Παρουσίαση
VivoTek στην
Θεσσαλονίκη
Το mobile marketing ανέβασε ταχύτητες
το καλοκαίρι
Ο Ε.Φ.Ε.Τ. και συγκεκριμένα η Περιφερειακή Διεύ-
θυνση Αττικής, κατά τη διενέργεια ελέγχων (σε
συνεργασία και με τη Χημική Υπηρεσία Πειραιά –
Τμήμα Α΄), διαπίστωσε ότι το προϊόν με την
εμπορική ονομασία «Altura sea food σκουμπρί σε
σάλτσα τομάτας», περιείχε τη βιοτοξίνη ισταμίνη,
σε τιμή που υπερέβαινε το ανώτατο όριο.
Το προϊόν που είναι καθαρού βάρους 425g, με ημερομηνία
παραγωγής 12/11/2016 και ημερομηνία λήξης 12/11/2019, έχει αριθμό παρτίδας
CHMB. Το προϊόν Ταϋλάνδης παράγεται και συσκευάζεται για την εταιρεία VITA –
Μ.Δ. ΤΣΑΛΟΠΟΥΛΟΣ A.E., που εδρεύει στη Ν. Μαγνησία, 570 22, Θεσσαλονίκη.
Ο Ε.Φ.Ε.Τ. απαίτησε την άμεση ανάκληση / απόσυρση του συνόλου της συγκεκριμέ-
νης παρτίδας από το ανωτέρω ΜΗ ΚΑΝΟΝΙΚΟ – ΜΗ ΑΣΦΑΛΕΣ προϊόν από την
εσωτερική αγορά και ήδη βρίσκονται σε εξέλιξη οι σχετικοί έλεγχοι.
Σε μια ανάλυση καμπάνιας,
που διενεργήθηκε από την
RTB House, την διεθνή
τεχνολογική εταιρεία που
παρέχει λύσεις retargeting,
βρέθηκε ότι η δραστηριό-
τητα σε smartphone και
tablet αυξήθηκε κατά 30%
τους θερινούς μήνες.
Σύμφωνα με την πιο πρό-
σφατη έκθεση Internet
Advertising Revenue από τη
PricewaterhouseCoopers
και το Interactive Advertising Bureau, τα έσοδα από τις ψηφιακές διαφημίσεις αυξήθηκαν στα
72,5 δις δολάρια το 2016, κατά 22% από το 2015. Για πρώτη φορά, οι mobile διαφημίσεις αντι-
στοιχούσαν σε πάνω από το μισό της διαφημιστικής δαπάνης, σε ποσό 36,6 δις δολάρια,
ποσοστό 51% των συνολικών εσόδων από τις ψηφιακές διαφημίσεις. Η RTB House διαπί-
στωσε, χρησιμοποιώντας στοιχεία από περισσότερες από 40 αγορές σε Ευρώπη, Λατινική
Αμερική, Ασία και Ειρηνικός, Μέση Ανατολή και Αφρική, ότι τα smartphones και τα tablet
είναι οι συσκευές που προτιμούν περισσότερο οι χρήστες το καλοκαίρι.
Ο Αλέξανδρος Ρήγας, CEO της Impruvo, Αποκλειστικού Αντιπροσώπου της RTB House στην
Ελλάδα, τονίζει ότι με την ανοδική πορεία χρήσης των φορητών συσκευών οι marketers πρέ-
πει να λαμβάνουν πλέον υπόψη και την εποχικότητα αυτών των μέσων. «Η χρήση φορητών
συσκευών αυξάνεται σημαντικά όσο οι άνθρωποι βρίσκονται έξω, είναι σε διακοπές ή
κάνουν σύντομα ταξίδια». Η έκθεση βασίζεται σε στοιχεία που συγκεντρώθηκαν από περισ-
σότερες από 1.000 καμπάνιες που πραγματοποιήθηκαν με το μοντέλο RTB, μια τεχνολογία
online διαφημίσεων που επιτρέπει την αγορά και την πώληση ενός μοναδικού ad view σε
πραγματικό χρόνο. Τα δεδομένα προήλθαν από το Device Report των πελατών προσωποποι-
ημένου retargeting της RTB House.
Ανάκληση μη ασφαλούς αλιεύματος
1,2,3,4,5,6,7,8,9 11,12,13,14,15,16,17,18,19,20,...100
Powered by FlippingBook