Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 17

3 EDITORIAL ΕΚΔΟΣΗ-ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ: Digital Content A.E. Κεντρικά Γραφεία: 2 ο χλμ. Λεωφ. Μαρκοπούλου, 19400 Κορωπί, τηλ.: 210 9238672, fax: 210 9216847 ΕΚΔΟΤΗΣ: Nίκος Μανούσος ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΥΝΤΑΞΗΣ: Ιωάννης Πατρίκος ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ MARKETING: Λουκία Ταλιαδώρου ΑΡΧΙΣΥΝΤΑΚΤΗΣ: Βάιος Τασούλας ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ: Στέλιος Ασλανίδης Ελένη Σαραντάκη Στέφανος Παπαπολυμέρου ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΚΕΙΜΕΝΩΝ: Νικολέττα Καλμούκη ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: Άκης Λιάντζουρας ΠΩΛΗΣΕΙΣ: Πρόδρομος Σιδηρόπουλος ΛΟΓΙΣΤΗΡΙΟ: Αρτεμησία Παπαδάκη ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ: Παυλίνα Μπεθάνη ΝΟΜΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ: Iωάννης Τζίφας ΕΚΤΥΠΩΣΗ - ΒΙΒΛΙΟΔΕΣΙΑ: ΝΙΚΗ Α.Ε. ΔΙΑΘΕΣΗ-ΔΙΑΝΟΜΗ: ΑΡΓΟΣ A.E.-Πρακτορείο Διανομής Τύπου ΚΩΔΙΚΟΣ ISSN: 2529-1122 Αγαπητοί αναγνώστες, Στη μέση του καλοκαιριού, την ώρα που ο περισσότερος κόσμος σκέφτεται άδειες για διακοπές, η πραγματικότητα του μίνι μάρκετ θέλει τους περισσότερους από εσάς να κρατάτε ανοιχτά τα καταστήματά σας, αναμένοντας κάποια επιπλέον έσοδα. Οι πωλήσεις προϊόντων όπως τα παγωτά, τα αναψυκτικά και οι μπίρες είναι το βασικό σας «όπλο» για να αντιμετωπίσετε την πεσμένη κίνηση στην αγορά και έτσι είναι δύσκολο να αφήσετε το πόστο σας ακόμη και τις ημέρες του Ιουλίου και του Αυγούστου. Στο πλαίσιο αυτό, στο τεύχος που κρατάτε στα χέρια σας, έχουμε εστιάσει σε προϊόντα και πρακτικές που θα σας βοηθήσουν να αξιοποιήσετε τη «δύναμη» του καλοκαιριού. Τα καλοκαιρινά μας αφιερώματα για τα Αναψυκτικά, το Νερό, αλλά και το νέο «παγκόσμιο» προϊόν που ακούει στο όνομα Vitamin Water, έχουν ως στόχο να αναδείξουν τις επιλογές στην αγορά, που μπορεί να «κρύβουν» και έξτρα έσοδα για εσάς. Παράλληλα, στο 17ο τεύχος του περιοδικού «Mini Market & Μικρή Λιανική», μπορείτε να ενημερωθείτε για όλα τα τρέχοντα θέματα που αφορούν επιχειρήσεις, όπως τα μίνι μάρκετ. Από την ηλεκτρονική τιμολόγηση και το νέο «βάσανο» του GDPR και των προσωπικών δεδομένων, μέχρι τα θετικά νέα για τη ρύθμιση χρεών στην εφορία. Επίσης, έχετε την ευκαιρία να διαβάσετε μία έρευνα για τη χρήση της πλαστικής σακούλας στην Ελλάδα, αλλά και όλες τις εξελίξεις στα σούπερ μάρκετ, καθώς και στα πρατήρια υγρών καυσίμων, που φαίνεται ότι έχουν βάλει στο «στόχαστρο» τον τζίρο της μικρής λιανικής. Μη χάσετε βέβαια και το ρεπορτάζ μας από την Έκθεση Balkannabis, αφού τα προϊόντα από βιομηχανική κάνναβη βρίσκονται σε περίοδο ανάπτυξης και κάποια είναι ήδη διαθέσιμα και σε μίνι μάρκετ. Τέλος, για μία ακόμη φορά, μιλήσαμε και με ανθρώπους της αγοράς, τόσο με καταστηματάρχες όσο και με στελέχη που βρίσκονται πίσω από γνωστά και άγνωστα σε εσάς προϊόντα, καταγράφοντας τις ιδιαίτερα ενδιαφέρουσες απόψεις τους για ό,τι αφορά την αγορά του μίνι μάρκετ σήμερα. Καλή ανάγνωση! Ο αρχισυντάκτης, Βάιος Τασούλας www.minimag.gr

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=