Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 17

56 παρουσίαση .κάποιες από αυτές, όπως η δυνατότητα για έλεγχο και πρόσβαση στα δεδομένα της επιχείρησης οποιαδήποτε στιγμή, μέσω του κινητού/tablet/υπολογιστή, η πλη- θώρα αναφορών (reporting), η καρτέλα πελάτη και διαχείριση προμηθευτή, η εκτύπωση barcode ετικετών, η λειτουργία κουπονιών προσφορών, ο μηχανισμός επιβράβευσης και η υποστήριξη κεντρικής διαχείρισης αποθήκης. Μ.Μ.: Πώς μπορεί να βοηθήσει το Q-Zone, στη λειτουργία ενός μίνι μάρκετ ή ενός αντίστοιχου καταστήματος λιανικής (π.χ. παντοπωλείο, περίπτερο κ.λπ. ); Χ.Τ.: Το Q-Zone καλύπτει όλες τις προδιαγραφές και ανάγκες μίας σύγχρονης επιχείρησης, παρέχοντας πολλαπλά πλεονεκτήματα. Το μίνι μάρκετ είναι ένα εξαιρετικό παράδειγμα εφαρμογής του Q-Zone, έργο το οποίο έχουμε πραγματοποιήσει αρκετές φορές στο παρελθόν με εξαιρετική επιτυχία και πολλαπλά οφέλη για κάθε κατάστημα. Συγκεκριμένα, μετά από αρκετούς μήνες καθημερινής και εντατικής χρήσης συλλέξαμε πληροφορίες σχετικά με τα αποτελέσματα της εφαρμο- γής στη λειτουργία των καταστημάτων και ως βασικό πλεονέκτημα αναγνωρίστηκε η διαχείριση αποθέματος της αποθήκης με δυνατότητα αυτόματης παραγγελίας χωρίς την ανάγκη απογραφής. Επιπλέον, η επικοινωνία με τους πελάτες έγινε πιο άμεση με τη δημιουργία ιστο- ρικού πωλήσεων-προτιμήσεων το οποίο μπορεί να χρησιμοποιηθεί για εξατομικευμένες προσφορές. Τέλος, η δυνατότητα έκδοσης προσφορών και μηχανι- σμού επιβράβευσης χωρίς να είναι απαραίτητη η έκδοση κάποιας κάρτας, και η δυνατότητα ελέγχου της επιχείρησης με διαδικασίες κοστολόγησης –έλεγχος ταμείων και αποθηκών– οποιαδήποτε στιγμή από όπου κι αν βρίσκονται οι επιχειρηματίες, παίζουν σημαντικό ρόλο στη μετάβαση από το παραδοσιακό στο «έξυπνο» ταμείο του Q-Zone. Αυτά είναι μόνο λίγα από τα πλεονε- κτήματα που μπορεί κάποιος να αποκομίσει από το Q-Zone, και κυρίως εύκολα, γρήγορα και οικονομικά και χωρίς δεσμεύσεις. Η αναβάθμιση σε «έξυπνο» ταμείο και οι λειτουργίες της εμπορικής διαχείρισης βοηθούν κάθε επιχειρηματία να μειώσει τα κόστη, ανα- πτύσσοντας πολλές φορές το επιχειρηματικό πλεονέκτημα που θα τον διαφοροποιήσει από τον αντα- γωνισμό. Το προφίλ της Info Quest Η Info Quest Technologies ιδρύθηκε το 1981 και δραστηριοποιείται στη διάθεση προϊόντων, λύσεων και υπηρεσιών Πληροφορικής και Επικοι- νωνιών, αποτελώντας για περισσότερα από 37 χρόνια τη μεγαλύτερη «πύλη» διάχυσης των νέων τεχνολογιών ΙCT στην ελληνική αγορά. Συνεργάζεται στρατηγικά με περισσότερους από 290 κορυφαίους διεθνείς οίκους τεχνολογίας, μεταξύ αυτών τους IBM, HP, Apple, DellEMC, Lenovo, Microsoft, Cisco, Symantec και Unify και διαθέτει ένα εκτεταμένο δίκτυο συνεργατών, παρέχοντας σε ελληνικές επιχειρήσεις και κατα- ναλωτές, πρόσβαση σε όλο το φάσμα των εξελιγμένων προϊόντων, λύσεων και υπηρεσιών, που απαιτεί η σημερινή εποχή του έντονου ψηφια- κού μετασχηματισμού. Για την καλύτερη εξυπηρέτηση αγοράς, από το 1991 κατασκευάζει τους υπολογιστές Quest και από το 2012 σχεδιάζει και προωθεί μία ευρεία γκάμα από tablets και προϊόντα τεχνολογίας με την επωνυμία Bitmore. Παράλληλα λειτουργεί και ως εξουσιοδοτημένο επισκευαστικό κέντρο των σημαντικότερων κατα- σκευαστών, αποτελώντας και το μεγαλύτερο Apple Authorized Service Center της χώρας. Τα τελευταία χρόνια η εταιρεία, συνεχίζοντας να δια- τηρεί την ηγετική της θέση στη διάθεση προϊόντων ICT, διευρύνει συστηματικά τις δραστηριότητές της στον τομέα του Mobility & Internet of Things, δια- θέτοντας καινοτόμα προϊόντα και υπηρεσίες, με κύριο άξονα ανάπτυξης τα προϊόντα Xiaomi, λει- τουργώντας και το πρώτο Authorized Mi Store, ένα καταστήματα αποκλειστικά με προϊόντα Xiaomi στη χώρα. Τέλος, έχοντας ως διαρκή στόχο την αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών από όλο το εύρος της αγο- ράς, με αποτελεσματικό, απλό και οικονομικά προσιτό τρόπο, έχει επενδύσει στην παροχή λύσεων και υπηρεσιών Cloud. Σε συνεργασία με κορυφαίους οίκους, έχει σχεδιάσει εξειδικευμένες λύσεις και υπηρεσίες που ανταποκρίνονται στις ανάγκες της εγχώριας αγοράς, και διατίθενται από την προηγμένη πλατφόρμα αυτοματοποίησης και τιμολόγησης, www.questonCloud.com . info point Μ

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=