Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 17

63 συνέντευξη και στις 5 ηπείρους του πλανήτη. Παρ’ όλα αυτά, η «Οικογένεια Χριστοδούλου», συνεχίζει να είναι εστια- σμένη και στη μικρή λιανική, επενδύοντας στη βέλτιστη εξυπηρέτηση των πάνω από 10.000 σημείων διανομής των προϊόντων της σε όλη την Ελλάδα. Το γεγονός αυτό μας επεσήμανε και ο κ. Αλέξανδρος Χριστοδούλου ο οποίος μίλησε στο περιοδικό μας, για την ανάπτυξη της εταιρείας, τα προϊόντα και τις διακρί- σεις τους, αλλά και τη σχέση της με τους επαγγελματίες της λιανικής αγοράς. Mini Market: Πώς κινείται η αγορά των χυμών στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια και ποια είναι τα μερίδια και τα οικονομικά μεγέθη της εταιρείας σας μέσα σε αυτή; Αλέξανδρος Χριστοδού- λου: Σύμφωνα με τα κλαδικά στοιχεία της αγο- ράς χυμών ψυγείου στα σούπερ μάρκετ, έχει σημει- ωθεί μια ελαφρά άνοδος της τάξης του 3% κατά τη διάρκεια των τελευταίων 5 ετών. Κατά το ίδιο διά- στημα, η εταιρεία έχει αυξήσει κατά περισσότερο από 50% τις πωλήσεις της και έχει θέσει ως στόχο να εμπλουτίσει τις διατροφικές συνήθειες των Ελλήνων προσφέροντας χυμούς υψηλής διατροφικής αξίας, με κύρια προτεραιότητα την ποιότητα και τη διαφοροποίηση. Μ.Μ.: Τι προϊόντα διαθέτει η εταιρεία σας και ποια εξ αυτών βρίσκονται στα ράφια των μίνι μάρκετ; Α.Χ.: Η «Οικογένεια Χριστοδούλου» σήμερα διαθέτει μια ολοκληρωμένη γκάμα χυμών υψηλής διατροφικής αξίας, πλούσιων σε βιταμίνες και θρεπτικά συστατικά, καλύπτοντας έτσι όλες τις διατροφικές ανάγκες της ελληνικής οικογένειας. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η πρωτοποριακή σειρά βιταμινούχων χυμών μακράς διάρκειας που κυκλοφόρησε μέσα στο 2016. Με την ίδια λογική, κυκλοφόρησε η σειρά από μη συμπυ- κνωμένους χυμούς ψυγείου και η σειρά βιολογικών χυμών, η οποία βρίσκεται ήδη στα ράφια μεγάλων αλυ- σίδων σούπερ μάρκετ και στα περισσότερα σημεία βιολογικών προϊόντων. Επιπλέον, από την αρχή του 2018 οι βιταμινούχοι χυμοί της εταιρείας κυκλοφόρησαν και σε συσκευασία 250ml., χωρίς προσθήκη ζάχαρης, ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα που τους καθιστά μοναδικούς στην Ελλάδα. Ταυτόχρονα, λανσάραμε και το ολοκαίνουργιο προϊόν μας, τον χυμό Λεμόνι εμπλου- τισμένο με βιταμίνη C, από λεμόνια Κορινθίας εξαιρετι- κής ποιότητας και, φυσικά, με την υπογραφή της Οικογέ- νειας Χριστοδούλου. Μ.Μ.: Τα προϊόντα σας καλύπτουν πλέον ολό- κληρη τη χώρα; Ποιος είναι ο αριθμός των μίνι μάρκετ και των υπολοί- πων σημείων της μικρής λιανικής που εξυπηρετείτε; Α.Χ.: Τα προϊόντα μας καλύπτουν πλέον ολόκληρη τη χώρα, μέσω των δικτύων διανομών των κατά τόπους επιλεγμένων διανομέων μας. Έχουμε εστιάσει στο κανάλι της μικρής λιανικής, παρέχοντας μέσω των επι- λεγμένων διανομέων μας: α) service τόσο κατά τις πρώτες τοποθετήσεις όσο και στις επαναληπτικές παραγγελίες, β) ιδανικές ημερομηνίες λήξης γ) καλαί- σθητα σχεδιασμένο προωθητικό υλικό merchandising (stands) και branding, δ) εκπόνηση προωθητικών ενεργειών. Οι καταναλωτές μπορούν να βρουν τα προϊ- Σε μια εποχή που η κατανάλωση υποφέρει και ο ανταγωνισμός είναι στο αποκορύφωμά του, επιδίωξή μας είναι να σταθούμε δίπλα στους συνεργάτες μας και στη μικρή λιανική.

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=