Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 17

94 παρουσίαση μίνι μάρκετ αλλά δεν μπορώ να το δεχτώ. Για τις κάρτες ειδικά ζητάω να με πληρώσουν με μετρητά, αλλιώς κατα- φεύγω και εγώ στην πρακτική των 50 επιπλέον λεπτών» μας τόνισε ο κ. Πετρούτσος. Το «όπλο» των προσφορών Ο ανταγωνισμός για τα μίνι μάρκετ έχει αυξηθεί ιδι- αίτερα τον τελευταίο καιρό, με τα σούπερ μάρκετ «γειτονιάς», αλλά και τις αγορές στα πρατήρια καυ- σίμων να «πιέζουν» ακόμη περισσότερο την αγορά. «Είναι μια πραγματικότητα, αν και νομίζω ότι ειδικά για τα μικρά σούπερ μάρκετ, τα λειτουργικά έξοδα θα είναι μεγαλύτερα από ό,τι θα επιτρέπουν τα έσοδά τους, ώστε να παραμείνουν στην αγορά. Η αλήθεια είναι όμως ότι πρέπει να υπολογίζεις και τον ανταγωνισμό. Η τιμή παίζει καθοριστικό ρόλο για τον καταναλωτή και έτσι δεν μπορεί να πουλάς πιο ακριβά από τον ανταγωνισμό» μας εξήγησε. Πώς γίνεται όμως να έχεις χαμηλές τιμές, αλλά και να βγάζεις και κέρδος; «Πρέπει να κυνηγάς και εσύ τις προσφορές και να προ- σπαθείς να εξασφαλίσεις την καλύτερη τιμή και για εσένα, ώστε μετά να την προσφέρεις στον καταναλωτή» απάντησε ο κ. Πετρούτσος. Το Market Plus φαίνεται ότι τηρεί αυτή τη λογική, αφού έξω από το κατάστημα υπάρχει πίνακας όπου αναγρά- φονται οι εκάστοτε προσφορές και μέσα στο κατάστημα τοποθετούνται σε ειδική θέση τα προϊό- ντα που διατίθενται σε τιμή ευκαιρίας. «Προσπαθούμε μέσω των προσφορών να τραβή- ξουμε και κόσμο στο μαγαζί. Όταν θα βρω έξω μια προσφορά π.χ. για μπίρες, θα ‘‘τρέξω’’ να την προ- λάβω και να τη βάλω στο μαγαζί για τους πελάτες μας» είπε ο κ. Πετρούτσος, που μας παρέπεμψε και στη σελίδα του Market Plus στο Facebook. «Έχουμε φτιάξει και μια σελίδα στο Facebook, όπου και εκεί αναρτούμε τις προσφορές μας, για να ενημερώ- νουμε όλους τους πελάτες μας για τέτοιες ευκαιρίες». Τι «πουλάει» στο μίνι μάρκετ Όπως και στην πλειοψηφία των μίνι μάρκετ, των περιπτέρων και των υπόλοιπων καταστημάτων της μικρής λιανικής, τα προϊόντα του ψυγείου είναι αυτά με τη μεγαλύτερη ζήτηση και στο Market Plus. «Ναι, η μπίρες, τα παγωτά, τα αναψυκτικά, εδώ σε εμάς και τα energy drinks, είναι τα προϊόντα που φέρνουν και τον περισσότερο κόσμο. Τα προϊόντα σοκολάτας παρουσιάζουν μια κάμψη τελευταία, ενώ λίγο αυξημένη είναι η ζήτηση στα οικογενει- ακά παγωτά. Το σημαντικό είναι να έχεις και ό,τι άλλο σου ζητήσει ο πελάτης για να βγάλεις το κέρ- δος σου και από εκεί. Μία δική μας πρακτική είναι να αυξάνουμε την γκάμα, ανάλογα και με την ημε- ρομηνία λήξης των προϊόντων. Για παράδειγμα το να βάλεις κατεψυγμένα φασολάκια ή ψάρια με μεγάλη ημερομηνία λήξης, είναι κάτι που δεν θα βρει εύκολα αλλού ο καταναλωτής, αλλά και εσύ έχεις καλό περιθώριο χρόνου για να τα πουλήσεις, οπότε αξίζει τον κόπο να τα έχεις». Όπως γίνεται αντιληπτό, ο κ. Πετρούτσος έχει τα δικά του «μυστικά» επιτυχίας, τα οποία και του δίνουν τη δυνατότητα να συντηρεί και να αναπτύσ- σει το κατάστημά του. info point EΔΡΑ: Σαγγαρίου 2, Πευκάκια Νέας Ιωνίας Τηλεφωνο: 215 5354182 Facebook: @Marketpluspeukakia Μ Πρέπει να κυνηγάς και εσύ τις προσφορές και να προσπαθείς να εξασφαλίσεις την καλύτερη τιμή και για εσένα, ώστε μετά να την προσφέρεις στον καταναλωτή.

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=