Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 19

90 ρεπορτάζ Ακολουθούν τις νέες τάσεις οι εταιρείες τροφίμων και ποτών Καινούργιες συσκευασίες καταλαμβάνουν τα ράφια Στη συσκευασία έχουν αρχίσει να εστιάζουν πια πολλές εταιρείες, κυρίως από τους κλάδους των τροφίμων και των ποτών, με στόχο να «κερδίσουν» την προτίμηση του καταναλωτή στα ράφια των μάρκετ. Ακολουθώντας τις νέες παγκόσμιες τάσεις, τα προϊόντα και στα ελληνικά καταστήματα αλλάζουν την εμφάνισή τους, σε μία προσπάθεια να βελτιώσουν την εικόνα τους, μέσα από σύγχρονες, ευχάριστες, οικολογικές, διαδραστικές, πρακτικές και διάφορες άλλες συσκευασίες. Τoυ Στέλιου Ασλανίδη

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=