Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 22

34 Sugar Free Drinks Αφιέρωμα Δ εδομένη θεωρείται πια η «στροφή» της παγκόσμιας αγοράς των τροφίμων και των ποτών προς τις πιο υγιεινές επιλογές, καθώς τόσο η «πίεση» των αρμόδιων αρχών για την κατα- πολέμηση της παιδικής παχυσαρκίας όσο κι η συνειδητή αντίδραση των καταναλωτών απέναντι στα ανθυγιεινά προϊόντα έχουν αναγκάσει και τις ίδιες τις εταιρείες να λαμβάνουν τα μέτρα τους και να ακολουθούν τις νέες τάσεις στην αγορά. Ειδικά στον τομέα των αναψυκτικών και των υπολοίπων ροφη- μάτων, η μετάβαση σε αυτή τη «νέα εποχή» είναι ραγδαία κι έχει ήδη αρχίσει να γίνεται αντιληπτή και στα ράφια των σούπερ και μίνι μάρκετ. Ο κλάδος των αναψυκτικών, ανθρακούχων και μη, Του Βάιου Τασούλα Sugar Free Drinks «Στροφή» στα ροφήματα με μειωμένη ή και καθόλου ζάχαρη Η παγκόσμια τάση στην αγορά των αναψυκτικών και των υπολοίπων ροφημάτων οδηγεί τις εταιρείες στο λανσάρισμα νέων προϊόντων με ελάχιστη ή καθόλου ζάχαρη, καθώς οι καταναλωτές σε όλο τον κόσμο επιζητούν διαρκώς πιο υγιεινές επιλογές για την καθημερινότητά τους.

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=