Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 22

54 παρουσίαση μίνι μάρκετ T ο μίνι μάρκετ επί της οδού Αττικής στο Κορωπί έχει καταφέρει να αντισταθεί σε τρεις μεγάλες «αλυσίδες» σούπερ μάρκετ που βρέθηκαν απέναντί του, λίγα μόλις χρόνια μετά τα δικά του εγκαίνια. Ξεκίνησε από ένα μικρό κατάστημα και, με μικρά «βήματα» και παρά τον έντονο ανταγωνισμό, συνεχίζει εδώ και σχεδόν 16 χρόνια να προσφέρει μεροκάματο στους ιδιοκτήτες του, αλλά και στους δύο υπαλλήλους του, μέσα από τη σωστή εξυπηρέτηση των πελατών του. Η κα Παναγιώτα Κουλούρη κι ο σύζυγός της έκαναν μεγάλες προσπάθειες για να μπορέσουν να αναπτύξουν το κατάστημά τους και, έχοντας κατορ- θώσει πια να εδραιωθούν στην αγορά, μίλησαν στο περιοδικό «Mini Market & Μικρή Λιανική» για τον τρόπο με τον οποίο κατάφεραν να ανταπεξέρθουν στον ανταγωνισμό. «Πάνω από όλα η ποιότητα» Αμφότεροι τόνισαν στο περιοδικό μας ότι ο σημαντικό- τερος λόγος της επιτυχίας του μίνι μάρκετ είναι η ποιότητα των προϊόντων του. «Ξεκινήσαμε με τα απολύ- τως απαραίτητα κι αρχίσαμε να ενισχύουμε τα ράφια μας, με βάση ό,τι ζητούσαν οι πελάτες μας. Θέλαμε όχι απλώς να τους καλύψουμε μία ανάγκη, αλλά να τους εξυπηρετήσουμε πραγματικά και φυσικά να τους κρα- τήσουμε ως πελάτες στο μαγαζί. Για το λόγο αυτό, μέχρι και σήμερα, δίνουμε μεγάλη σημασία στην ποιότητα και δοκιμάζουμε όλα τα προϊόντα που φέρνουμε στο μαγαζί μας και προτείνουμε στους πελάτες μας», υποστήριξε η κα Κουλούρη, για να επιβεβαιωθεί λίγα λεπτά αργότερα ο λόγος της σε συναλλαγή με πελάτη. Όταν εκείνος ζήτησε μία σοκολάτα, η ίδια του είπε «πάρε αυτή, είναι μαύρη, αλλά δεν πικρίζει», πείθοντάς τον για την αγορά. Μίνι μάρκετ κοντράρει τον ανταγωνισμό Ένα μίνι μάρκετ απέναντι σε μια υπεραγορά γνωστής «αλυσίδας» έχει καταφέρει να ανταπεξέλθει στον ανταγωνισμό, με έμφαση στην ποικιλία, την ποιότητα και τη διαφορετικότητα των προϊόντων του, παραμένοντας «ζωντανό» στην αγορά για πάνω από 15 χρόνια. Του Βάιου Τασούλα

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=