Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 22

68 Της Ελένης Σαραντάκη Συγκρατημένη αισιοδοξία χαρακτηρίζει τον κλάδο του λιανεμπορίου, σύμφωνα με τα ευρήματα πρόσφατης έρευνας του ΙΕΛΚΑ, αφού εκτιμάται ότι το Α’ εξάμηνο του 2019 θα σημειωθεί μικρή αύξηση στις πωλήσεις και γενικότερη βελτίωση του οικονομικού κλίματος στη χώρα. Παρ’ όλα αυτά ο επαγγελματίας του μίνι μάρκετ θα εξακολουθήσει να αντιμετωπίζει τις ίδιες δυσκολίες, προσπαθώντας να «επιβιώσει» μέσα στο «αφιλόξενο» πλαίσιο που διαμορφώνεται για τις μικρότερες επιχειρήσεις. Αβεβαιότητα και υψηλός ΦΠΑ «ταλανίζουν» τα μίνι μάρκετ Τα 10 «εμπόδια» της μικρής λιανικής

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=