Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 22

παρουσίαση 76 bespot: Εφαρμογή για τη μικρή λιανική Μία νέα εφαρμογή που ασχολείται με τη μικρή λιανική έχει αρχίσει να λειτουργεί στην Ελλάδα, δίνοντας τη δυνατότητα στα καταστήματα όλης της χώρας να μελετούν τις διαδρομές και τη συμπεριφορά των καταναλωτών στην περιοχή που τους ενδιαφέρει, ώστε να αποφασίζουν ανάλογα τον χώρο και τον τρόπο λειτουργίας της επιχείρησής τους, προσελκύοντας παράλληλα και νέους πελάτες. M ε μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε από την Boussias Communications το πρώτο Convenience Retailing Conference στην Ελλάδα, στο Αμφιθέατρο Maroussi Plaza. Σημαντικά στελέχη της αγοράς ανέλυσαν και συζήτησαν την εξέ- λιξη των μικρών σημείων πώλησης, ενώ παρουσίασαν και τις ευκαιρίες ανάπτυξης του κλάδου. Μεταξύ των παρουσιάσεων του συνεδρίου «έκλεψε» την παράσταση και μία νέα εφαρμογή για κινητά τηλέ- φωνα, την οποία ανέλυσε ο κ. Λέων Γαβαλάς, Managing Partner της εταιρείας και Υπ. Διδάκτορας ELTRUN του Οικονομικού Πανεπιστημίου της Αθήνας. Σύμφωνα με αυτή τη νέα εφαρμογή, τα καταστήματα της μικρής λιανικής, όπως μίνι μάρκετ και περίπτερα, έχουν τη δυνατότητα να προσελκύουν νέους καταναλωτές και να παίρνουν πληροφορίες για τους ήδη υπάρχοντες, συμμετέχοντας δωρεάν στο νέο αυτό project. Στην ουσία, πρόκειται για ένα… κυνήγι θησαυρού, στο οποίο οι καταναλωτές μπορούν να βρουν σε real time, όπου κι αν βρίσκονται, τις πιο κοντινές παροχές, εκπτώ- σεις και προσφορές, κερδίζοντας δώρα, ακόμη και με μία απλή επίσκεψη σε ένα κατάστημα. Το περιοδικό «Mini Market & Μικρή Λιανική» απευθύν- θηκε στους δημιουργούς της «bespot», της νέας αυτής εφαρμογής, για μια πιο αναλυτική παρουσίαση. Ο κ. Γαβαλάς, σε συνεργασία με την κα Αναστασία Γρίβα, Τoυ Bάιου Τασούλα

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=