Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 22

8 ειδήσεις Επέκταση στα νησιά για τα OK! Anytime Markets Επέκταση σε όλη την Ελλάδα με νέο concept για επαρχιακά καταστήματα προγραμματίζει η αλυσίδα OK! Anytime Markets. Συγκεκριμένα, η εταιρεία προσφέρει τη δυνατότητα για δημιουργία εποχιακών καταστημάτων σε σημεία τουριστικού ενδιαφέροντος στη νησιωτική Ελλάδα, μέσα από τη μέθοδο franchising, ενώ έχει ήδη θέσει σε εφαρμογή ένα μεγάλο πρόγραμμα ανακαινίσεων παλαιότερων καταστημάτων. Μέχρι στιγμής έχουν ανακαινιστεί 20 καταστήματα, ενώ μέσα στην επόμενη 5ετία προβλέπεται να ανακαινιστούν όλα τα παλιά καταστήματα. Τα Ok! Anytime Markets είναι καταστή- ματα τροφίμων 90–120τ.μ., με γαλακτοκομικά, τρόφιμα κι είδη πρώ- της ανάγκης. Διαθέτουν ποικιλία μόνο τυποποιημέ- νων προϊόντων, που ανέρχεται στους 3.500 κωδικούς, και μπορούν να καλύ- ψουν τις ανάγκες των καταναλωτών στην κατηγορία των αγαθών που προ- μηθεύονται από ένα τυπικό σούπερ μάρκετ. Το ωράριο λειτουργίας τους είναι από- λυτα εξυπηρετικό, καθώς λειτουργούν από Δευτέρα έως και Κυριακή από τις 08:00 έως τις 23:00, διευκολύνοντας έτσι όσους έχουν περιορισμένο διαθέ- σιμο χρόνο. Τετραπλή διάκριση για την ΑΒ Βασιλόπουλος H ΑΒ Βασιλόπουλος διακρίθηκε με τέσ- σερα συνολικά βραβεία, στο πλαί- σιο των Loyalty Awards 2019, που διοργανώθηκαν από την Boussias Communications για δεύτερη χρονιά φέτος. Για την ανά- δειξη των βέλτιστων πρακτικών στην επιβράβευση και την πιστότητα των πελατών, η ΑΒ Βασιλόπουλος απέσπασε: • GOLD βραβείο στην ενότητα Best in Loyalty & Engagement και, συγκεκρι- μένα, στην κατηγορία Food Retail, για την προσωποποιημένη επικοινωνία, μέσω της πρωτοποριακής κάρτας πιστότητας, ΑΒ Plus, η οποία επιβραβεύει 2,5 εκατομμύρια πελάτες. • SILVER βραβείο στην κατηγορία Best Use of Business Analytics & Customer Insights, για την καινοτομία και την υιοθέτηση νέων τεχνολογιών γύρω από τη διαχείριση και την αξιοποίηση μεγάλου όγκου δεδομένων (big data). • SILVER βραβείο στην κατηγορία Best In–house Loyalty Team, για την ομάδα της ΑΒ που αναπτύσσει και σχεδιάζει προγράμματα πιστότητας. • BRONZE βραβείο στην κατηγορία Best Use of CRM, για τη σύγχρονη κι εξα- τομικευμένη επικοινωνία με τους πελάτες της, με όλα τα ψηφιακά μέσα που διαθέτει η ΑΒ. ICAP: Αύξηση πωλήσεων και κερδοφορίας για τις επιχειρήσεις Αύξηση πωλήσεων και σημαντική διεύρυνση της κερδοφορίας τους παρουσίασαν οι επιχειρήσεις το 2017, ενώ θετικά είναι τα μηνύματα και για τη χρήση του 2018, σύμφωνα με τα ομαδοποιημένα αποτελέσματα ενός μεγάλου δείγματος 13.154 ελληνικών επιχειρήσεων που επεξεργάστηκε η ICAP. Αναλυτικά, ο συνολικός κύκλος εργασιών των επιχειρήσεων αυξή- θηκε κατά 10% περίπου το 2017. Παράλληλα, οι συνεχείς προσπάθειες των εταιρειών για συγκράτηση των δαπανών τους επέδρασαν, για άλλη μια χρονιά, θετικά στα λειτουργικά κέρδη τους, καθώς αυτά διευρύνθηκαν κατά περίπου 17%. Περαιτέρω, το σύνολο των εταιρειών κατέγραψε το 2017 καθαρά (προ φόρου) κέρδη ύψους 4,67 δισ. ευρώ, αυξημένα κατά 14%, ένα- ντι της προηγούμενης χρήσης. Θετικά είναι τα μηνύματα για τις ελληνικές επιχειρήσεις και για τη χρήση του 2018. Ενδεικτικά αναφέρεται ότι 153 εται- ρείες, εκτός τραπεζών, που είναι εισηγμένες στο Χρηματιστήριο Αθηνών πέτυχαν αύξηση του κύκλου εργασιών τους κατά 9% το πρώτο εξάμηνο του έτους, ενώ τα κέρδη διευρύνθηκαν κατά 25%.

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=