Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 24

44 έρευνα αγοράς Έρευνα αγοράς στα καταστήματα Cash & Carry Το κανάλι της οργανωμένης χονδρικής προσφέρει και στους επαγγελματίες του μίνι μάρκετ μία εναλλακτική, που μπορεί να αποφέρει ευκαιρίες για έξτρα κέρδος στα κατα- στήματά τους. Οι επιλογές για προϊόντα είναι… άπειρες και το ίδιο φαίνεται να ισχύει και για τις προσφορές και τις εκπτώσεις που απολαμβάνουν στις μεγάλες αποθήκες των Cash & Carry, οι οποίες αλλάζουν τακτικά, καλύπτοντας ολόκληρη την γκάμα του χαρτοφυλακίου τους. Το γεγονός επιβε- βαιώθηκε, μάλιστα, κι από την ενδεικτική έρευνα αγοράς του περιοδικού «Mini Market & Μικρή Λια- νική», το οποίο κι έριξε μία ματιά στα ράφια 5 καταστημάτων Cash & Carry στην περιοχή της Αττικής. Πιο συγκεκριμένα, επισκεφθήκαμε τα καταστήματα The Mart, ΕΝΑ Food, METRO, BAZAAR και Antzoulatos, για να σας παρουσιά- σουμε μία real time εικόνα της αγοράς. Με βάση αυτή, λοιπόν, το κεντρικό συμπέρασμα είναι ότι τα καταστήματα Cash & Carry της πρωτεύουσας βρίσκονται αυτή την περίοδο σε πλήρη ανάπτυξη, με τα ράφια τους να είναι πιο γεμάτα από ποτέ, προσφέρο- ντας χιλιάδες επιλογές στους επαγγελματίες της αγοράς, με πολλά νέα προϊόντα, με μεγάλη εξειδί- κευση για κάθε ομάδα επαγγελματιών (εστίασης, μικρής λιανικής κτλ) και, κυρίως, αναρίθμητες ευκαιρίες και προσφορές που δίνουν τη δυνατότητα αύξησης κερδών στους επαγγελματίες πελάτες τους. Ειδικό τμήμα για το μίνι μάρκετ και τη μικρή λιανική διαθέτει το κατάστημα ENA Food στου Ρέντη, με τα ψιλικά σε πρώτο πλάνο. Στις ξεχωριστές αίθουσες του καταστήματος ENA Food για κρεατικά και τυροκομικά, οι προσφορές «κερδίζουν» το μάτι στην είσοδο. Προσφορές κι εκπτώσεις ακόμη και σε σημαντικά προϊόντα για το κανάλι της μικρής λιανι- κής, όπως τα ενεργειακά ποτά Hell, είχε το κατάστημα της METRO. Εντύπωση προκαλούσαν στην είσοδο του καταστήματος της METRO οι ειδικές τιμές σε μία μεγάλη γκάμα κωδικών στις μπίρες.

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=