Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 24

84 Ένα από τα πιο δυνατά «χαρτιά» για το κανάλι της μικρής λιανικής αποτελούν αναμφίβολα τα ζαχαρώδη προϊόντα. Είτε πρόκειται για τσίχλες, καραμέλες, γλειφιτζούρια είτε για άλλα είδη της κατηγορίας, παραδοσιακά, τα ζαχαρώδη είναι κωδικοί που «αφήνουν» κέρδος στον επαγγελματία του μίνι μάρκετ, καθώς απευθύνονται σε όλες τις ηλικιακές ομάδες κι είναι ιδιαιτέρως προσιτά, εξαιτίας του χαμηλού τους κόστους. Της Ελένης Σαραντάκη ZAXAΡΩΔΗ ΠΡΟΪΟΝΤΑ Π αρά την οικονομική κρίση, που ταλάνισε τη χώρα για μια δεκαετία περίπου, και τις αλλαγές που παρατηρήθηκαν στις προτιμήσεις των καταναλω- τών, μεταβάλλοντας τις αγοραστικές τους συνήθειες, τα ζαχαρώδη προϊόντα αποτελούν διαχρονικά ένα από τα πιο δυνατά «χαρτιά» για τον επαγγελματία της μικρής λιανικής, καθώς αφορούν τις εύκολες και παρορμητικές αγορές που ενισχύουν διαρκώς τον τζίρο των καταστημάτων. Οι τσίχλες, οι καραμέλες, τα γλειφιτζούρια κι όλα τα συναφή προϊόντα παρέχουν μηνιαίως ένα αρκετά σημαντικό μερί- διο στα κέρδη τόσο των μίνι μάρκετ όσο και των περιπτέρων, παρά το γεγονός ότι οι πελάτες τα τελευταία χρόνια έχουν βάλει «φρένο» στις αυθόρμητες αγορές τους. Τα ζαχαρώδη, όμως, έχουν μικρό κόστος, που θεωρείται ανεκτό για κάθε πορτοφόλι, ακόμη και στις πιο δύσκολες οικονομικές συνθήκες. Η γκάμα των προϊόντων, όπως είθισται εξάλλου στη σύγ- χρονη αγορά, είναι τεράστια, δίνοντας στους καταναλωτές «Το δυνατό χαρτί του μίνι μάρκετ» Αφιέρωμα

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=