Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 25

47 Ανταγωνιστικές τιμές ακόμη και με… σούπερ μάρκετ Ο ίδιος μας εξήγησε και πώς βοήθησε η εμπειρία του στη χονδρική, όταν έκανε τη μετάβαση προς τη λιανική. «Καταρχάς, δεν έχω σταματήσει τελείως τη χονδρική, το κάνω και αυτό παράλληλα, αλλά φυσικά όχι στον ίδιο βαθμό. Αυτός είναι, όμως, ο λόγος για τον οποίο “επιβιώνουμε” στην αγορά, διότι γνωρίζω από… δια- πραγματεύσεις και το περιθώριο κέρδους όλων, οπότε αναγκαστικά “πιέζουμε” για τις καλύτερες δυνατές τιμές. Δεν γίνεται αλλιώς. Έτσι, όμως, έχουμε κατορ- θώσει να πουλάμε κι εμείς στους πελάτες μας σε τιμές ανταγωνιστικές. Κάποιες φορές, πιο φτηνά ακόμη κι από το σούπερ μάρκετ», μας είπε. Προσφορές και συνδυασμός ποιότητας-τιμής Το μίνι μάρκετ «Διαδρομές» βγάζει διαρκώς σε προ- σφορά διάφορα προϊόντα, ενώ φροντίζει να προσφέρει κι εναλλακτικές επιλογές στους καταναλωτές, με προϊ- όντα που δύσκολα θα βρουν στο σούπερ μάρκετ. «Εξασφαλίζοντας καλύτερες τιμές για εμάς από τους χονδρέμπορους, έχουμε τη δυνατότητα να δημιουρ- γούμε κι εμείς προσφορές για τους πελάτες μας. Γιατί, κακά τα ψέματα, οι προσφορές, οι εκπτώσεις και γενικά η τιμή είναι βασικός λόγος, για να σε προτιμήσει κάποιος. Αν ξέρει ότι εδώ θα βρει ό,τι θέλει και χωρίς να… χάσει λεφτά, θα έρχεται μετά συνέχεια. Το ίδιο ισχύει και με τα no name προϊόντα. Αν η τιμή είναι καλή, θα τα δοκιμάσει. Από εκεί και πέρα, είναι στο δικό σου χέρι να του προσφέρεις κάτι ποιοτικό, ώστε η σχέση ποιότητας-τιμής να είναι συμφέρουσα για εκεί- νον», υπογράμμισε στο περιοδικό μας. Η «ανοιχτή φυλακή» του επαγγέλματος Για να συμβούν, βέβαια, όλα αυτά θα πρέπει να αφιε- ρωθεί κανείς σε αυτή τη δουλειά, καθώς το ωράριο είναι συχνά εξαντλητικό. «Ναι, φυσικά, αν θέλεις να κάνεις αυτή τη δουλειά και να την κάνεις σωστά, ώστε να έχεις και τα επιθυμητά αποτέλεσμα, θα πρέπει να αφοσιωθείς σε αυτή. Ουσιαστικά δουλεύουμε όλη μέρα, κυνηγώντας προϊόντα και προσφορές που θα βελτιώσουν το μαγαζί μας, ενώ και εδώ στο κατάστημα οι ώρες δουλειάς είναι αναρίθμητες. Είναι σαν μια ανοιχτή φυλακή», ανέφερε χαρακτηριστικά. Ο «ψυχολόγος» της γειτονιάς και το… βερεσέ Τα μίνι μάρκετ είναι συχνά το επίκεντρο μιας γειτονιάς ακόμη και στην Αθήνα, λειτουργώντας ως τόπος συνά- ντησης για πολλούς ανθρώπους της περιοχής. «Ειδικά αν δεν είσαι σε κάποιο κεντρικό σημείο, η γειτονιά σου είναι οι πελάτες σου. Εδώ, σε εμάς, το 90% των πελατών παρουσίαση μίνι μάρκετ «Έχω βρεθεί ακόμη και με χρέος πάνω από 3.000 ευρώ, μέσω του βερεσέ, γι’ αυτό και το σταμάτησα».

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=