Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 25

64 μικροί παραγωγοί Μ.Μ.: Σε ποιες περιοχές της χώρας διανέμονται σήμερα τα προϊόντα σας; Απευθείας ή μέσω χονδρεμπόρων; Κ.Μ.: Σήμερα έχουμε καταφέρει να διανέμουμε τα προϊό- ντα μας σε όλη την Ελλάδα, με συνεργάτες - εταιρείες διανομής με φορτηγά-ψυγεία. Μέχρι στιγμής, η διανομή γίνεται κατά βάση απευθείας από εμάς και σε ελάχιστες περιπτώσεις μέσω χονδρεμπόρων. Μ.Μ.: Γιατί να προτιμήσει τα προϊόντα της εταιρείας σας αρχικά ένας επαγγελματίας της αγοράς κι εν συνεχεία οι καταναλωτές; Κ.Μ.: Από τον παππού δεν κληρονομήσαμε μόνο τις συνταγές. Συνεχίζουμε τόσα χρόνια μετά ως οικογενει- ακή επιχείρηση, με αδιαπραγμάτευτη σταθερά την ίδια φιλοσοφία: ποιότητα, ποικιλία και καλή εξυπηρέτηση! Πλέον, ο καταναλωτής είναι πιο ενημερωμένος. Θα προ- σέξει περισσότερο από παλαιότερα το τι θα επιλέξει να βάλει στο τραπέζι του. Στην κατηγορία των τροφίμων, κάποια προϊόντα είναι αρκετά παρεξηγημένα κι όχι πάντα άδικα. Η επιμονή μας, όμως, όλα αυτά τα χρόνια στην ποιότητα μας δικαιώνει καθημερινά, έχοντας αποκτήσει πιστούς καταναλωτές. Άλλωστε, είναι κι ο λόγος που έχουμε καταφέρει μέχρι και σήμερα να σας προσφέ- ρουμε χρόνο με τον χρόνο περισσότερες και ποιοτικές γεύσεις. Πάντα χωρίς γλουτένη και χωρίς χρωστικές. Μ.Μ.: Πόσο δύσκολο είναι για μία μικρή ελληνική επι- χείρηση να αντεπεξέλθει στην εγχώρια αγορά, εν μέσω κρίσης; Κ.Μ.: Πολύ! Το «παράδοξο» βέβαια της οικονομικής κρί- σης είναι ότι ο μέσος καταναλωτής πλέον θα δώσει μεγαλύτερη βάση στην ποιότητα των προϊόντων που θα βάλει στο τραπέζι του. Προτιμά το «λίγα και καλά». Γεγο- νός που ευνοεί επιχειρήσεις σαν τη δική μας με επιμονή κι εμμονή στην ποιότητα και τα παραδοσιακά προϊόντα. Αυτό δεν αλλάζει, βέβαια, το γεγονός ότι στην εποχή μας χρειάζεται μεγάλη θυσία προσωπικού χρόνου κι αφοσί- info point ωση για νέες καινοτόμες ιδέες κι επένδυση σε νέα προϊόντα και σαφώς ανάληψη κινδύνου, για να καταφέ- ρει μία οικογενειακή επιχείρηση να επιβιώσει. Πόσο μάλλον να ανθίσει εν μέσω της κρίσης και να διατηρήσει την εύρυθμη λειτουργία και κερδοφορία της. Μ.Μ.: Ποια είναι τα επόμενα σχέδια της εταιρείας; Ανα- μένονται νέα προϊόντα στην αγορά; Κ.Μ.: Δεν εφησυχάζουμε ποτέ. «Τι άλλο να ζητήσεις από ένα λουκάνικο;» αποτελεί για εμάς το καθημερινό μας «project»! Κάθε νέα γεύση στον ουρανίσκο, κάθε νέο άρωμα, κάθε νέα ιδέα-πρόταση από κάποιον συνεργάτη ή από τους καταναλωτές μας, ακόμα και γευστικές τάσεις που μπορεί να διαμορφώσει η εποχή μας ή η καταναλω- τική αγορά, για εμάς μπορεί να είναι ένα νέο εν δυνάμει προϊόν! Ήδη μέσα στον επόμενο μήνα ετοιμάζουμε τις παρουσιάσεις των νέων μας προϊόντων: το «Σύγκλινο (Παστό) τ.Καλαμάτας», όπως ανέφερα και πριν, καθώς και τα «Λουκάνικα Ριγανάτα χοιρινά» που θα τοποθετη- θούν στις αλυσίδες μέχρι τα Χριστούγεννα. Δεν σταματάμε ποτέ να σας προσφέρουμε τα καλύτερα προϊ- όντα και να αναζητούμε την τέλεια συνταγή. Μ

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=