Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 28

30 ρεπορτάζ «Στοκάρανε προϊόντα τις πρώτες ημέρες της καραντίνας» Για σημαντική άνοδο των πωλήσεων, που μπορεί να αύξησε ακόμη και πάνω από 30% τον τζίρο του κατα- στήματός του, έκανε λόγο ο κ. Ιάσονας Κυριακόπουλος, ιδιοκτήτης μίνι μάρκετ επί της οδού Πρωτοπαπαδάκη, στο Γαλάτσι. «Πιστεύω ότι ο τζίρος ήταν ενισχυμένος κατά 30% το διάστημα της καραντίνας και ίσως και περισσότερο, αφού είχαμε διαρκώς κίνηση στο μαγαζί και όλες τις ώρες. Ο κόσμος έκανε εδώ τα ψώνια του σούπερ μάρκετ, αφού και λόγω του μικρού χώρου δεν υπήρχε ο συνωστισμός που συναντούσες στα μεγάλα μάρκετ. Ακόμη κι έτσι, όμως, αναγκαστήκαμε να κάνουμε παρατήρηση για να κρατάνε τη σειρά, αφού υπήρξαν μέρες που κι εδώ είχαμε ουρά» , υποστήριξε στο περιοδικό μας. Το μίνι μάρκετ του είχε όντως κι ειδική σήμανση στην είσοδο, αλλά όπως μας εξήγησε «πολύς κόσμος δεν το έβλεπε ή το αψηφούσε, θεωρώντας ότι δεν είναι κάτι σημαντικό. Αναγκαστήκαμε να κάνουμε κι εμείς παρατη- ρήσεις, για να είμαστε σωστοί απέναντι στους κανόνες, αλλά και τους πελάτες μας. Το αστείο είναι ότι ερχόντου- σαν παρέες, έμπαιναν όλοι μαζί μέσα κι έλεγαν “δεν πειράζει, μια παρέα είμαστε εμείς”» , ανέφερε χαρακτηρι- στικά στο περιοδικό μας. Ο κ. Κυριακόπουλος μας ανέφερε επίσης ότι υπήρχε και μια μεγάλη μερίδα καταναλωτών, ειδικά τις πρώ- τες ημέρες της καραντίνας, που έτρεξε να «στοκάρει» προϊόντα. «Στοκάρανε πολλά πράγματα. Και εντάξει τα τσιγάρα δεν προκαλούν μεγάλη εντύπωση, αλλά ερχόταν κόσμος κι έπαιρνε με τις… κούτες ακόμη και πατατάκια, γεγονός που δείχνει σίγουρα και μία υπερβολή» , τόνισε και με το δίκιο του. «Η βόλτα στη γειτονιά περιελάμβανε και το μίνι μάρκετ» Θετική επίδραση είχε η καραντίνα και για το μίνι μάρκετ επί της οδού Σμύρνης στους Αγίους Αναργύρους, αφού η μετακίνηση των πολιτών στη γύρω περιοχή ήταν μεγάλη κι αφορούσε και το κατάστημα της κας Ελένης Καραγεωργίου. «Έκαναν βόλτα στη γειτονιά, η οποία περιελάμβανε και το μίνι μάρκετ. Ήταν πολύς ο κόσμος που ερχόταν και ψώνιζε εδώ, όχι μόνο για να αποφύγει τα σούπερ μάρκετ και να κάνει τα ψώνια του, αλλά και για τη βόλτα, ώστε να “ξεσκάσει” από το σπίτι» , ανέφερε στο περιοδικό μας. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα την αύξηση των πωλήσεων και στο συγκεκριμένο κατάστημα, το οποίο κι έχει ιστορία πάνω από 10 χρόνων στην περιοχή. «Νομίζω ότι η κίνηση ήταν αυξημένη κατά ένα 20 με 30%, με τον κόσμο να αγοράζει και πολλά διαφορετικά πράγματα. Τα πατατάκια κι οι σοκολάτες είχαν μεγάλη ζήτηση, ενώ έφυγαν και αρκετά σταυρόλεξα. Βιβλία από εμάς δεν πήραν, αλλά κανένα σταυρόλεξο πουλήσαμε» , μας είπε χαρακτηριστικά. Η βόλτα με μήνυμα στην περίοδο της καραντίνας είχε θετικά αποτελέσματα για το «κατάστημα γειτονιάς» της κας Ελένης Καραγεωργίου στους Αγίους Αναργύρους Ο φόβος πολλών καταναλωτών τις πρώτες ημέ- ρες της περιόδου του κορωνοϊού οδήγησε ακόμη και σε υπερβολικές αγορές στο κατάστημα του Ιάσονα Κυριακόπουλου, στο Γαλάτσι.

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=