Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 28

ρεπορτάζ Με τις online παραγγελίες να έχουν «εκτοξευθεί» εν μέσω κορωνοϊού, τα delivery έκαναν «χρυσές δουλειές» κι έχουν αρχίσει να «κερδίζουν έδαφος» και στον τομέα της μικρής λιανικής, ενισχυμένα από τις νέες τάσεις την περίοδο της καραντίνας. Delivery Τoυ Βάιου Τασούλα T ο delivery δεν είναι κάτι καινούργιο για τα μίνι μάρκετ αλλά μία τάση που «εκτινάχθηκε» την περίοδο του κορωνοϊού. Όλα συνηγορούν, μάλι- στα, στο ότι θα αποτελέσει το μέλλον στον κλάδο της μικρής λιανικής, προσφέροντας ένα σημαντικό ανταγω- νιστικό πλεονέκτημα σε όσους επενδύσουν σε αυτό, άμεσα ή έμμεσα. Οι online παραγγελίες έγιναν καθημερινότητα για την πλειονότητα των Ελλήνων σε αυτή την πρωτόγνωρη κατάσταση με τα μέτρα για την αντιμετώπιση του κορω- νοϊού και τον περιορισμό στο σπίτι, αφού όσοι δεν... μαγείρευαν ή δεν έφτιαχναν ψωμί έκαναν αγορές μέσω «Κερδίζει» έδαφος και στα μίνι μάρκετ με νέο «boost» εν μέσω κορωνοϊού 34

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=