Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 28

56 έρευνα «Οι κρίσεις δημιουργούν κινδύνους και… ευκαιρίες» O άλλοτε πρόεδρος των ΗΠΑ, Τζον Φιτζέ- ραλντ Κένεντι, είχε πει ότι στην Κίνα χρησιμοποιούν δύο σύμβολα για τη λέξη «κρίση», το ένα σημαίνει κίνδυνος και το άλλο ευκαιρία. Πρόκειται για μία δήλωση που έχει μείνει στην ιστορία για την ουσία της διαπί- στωσής του, ότι δηλαδή σε κάθε τύπου κρίση, πέρα από τα τεράστια προβλήματα που δημιουργούνται, υπάρχουν πάντα και διάφορες ευκαιρίες για τους ανθρώπους. Το γεγονός γίνεται ιδιαίτερα αντιληπτό και σήμερα, καθώς η πανδημία του κορωνοϊού έχει «χτυπήσει» ολόκληρο τον κόσμο, με χαμένους, αλλά και κερδισμένους από τα νέα δεδομένα που δημιουρ- γήθηκαν στην πλειοψηφία των χωρών, καθώς και στην Ελλάδα. Όσον αφορά τον επιχειρηματικό κόσμο, δεν είναι δύσκολο να ξεχωρίσεις για παράδειγμα ότι ο τουρι- σμός κι η εστίαση έχουν «πληγεί» σε τεράστιο βαθμό στη χώρα μας, αντίθετα καταστήματα όπως τα σούπερ μάρκετ κι οι εταιρείες απολυμαντικών ειδών έχουν Η πανδημία του κορωνοϊού άλλαξε τα δεδομένα της αγοράς και στην Ελλάδα, με τους αναλυτές να εκτιμούν ότι οι επιπτώσεις της θα είναι εμφανείς και στα επόμενα χρόνια. Παράλληλα, όμως, φαίνεται ότι δημιουργούνται και νέες συνήθειες στους καταναλωτές, από τις οποίες προκύπτουν αντίστοιχα νέες ευκαιρίες για τις επιχειρήσεις και στον τομέα του λιανεμπορίου. Του Βάιου Τασούλα Επιχειρηματικές ιδέες

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=