Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 28

66 Ο ι μπίρες αποτελούν ένα από τα κορυφαία προϊό- ντα για τα μίνι μάρκετ και τα υπόλοιπα καταστήματα της μικρής λιανικής, αφού οι πωλή- σεις τους είναι συχνά πολύ μεγάλες και το περιθώριο κέρδους τους ικανοποιητικό. Σε πολλές περιπτώσεις, μάλιστα, οι μπίρες είναι αυτές που «ανεβάζουν» τον τζίρο ολόκληρου του καταστήματος, αφού ειδικά κατά τους καλοκαιρινούς μήνες, λειτουργούν εν πολλοίς ως «κράχτης» αντίστοιχος των τσιγάρων, αλλά με τη δια- φορά ότι έχουν και κάποιο οικονομικό όφελος για τους ίδιους τους επαγγελματίες της αγοράς. Η «μάχη» της αγοράς, μάλιστα, με νέες μικρές ζυθοποιίες από όλη την Ελλάδα να αυξάνουν τις τοποθετήσεις τους στα ράφια των μίνι μάρκετ και των περιπτέρων, έχει ευνοήσει τόσο τις πωλήσεις τους, όσο και το περιθώριο κέρδους για τα καταστήματα. Με έμφαση στην επαρχία, πολλά σημεία της μικρής λιανικής έχουν αρχίσει να αυξάνουν τις ετι- κέτες στα ψυγεία τους, προσφέροντας στους καταναλωτές περισσότερες επιλογές και με τη «δυνα- μική» της εντοπιότητας των προϊόντων. Αυτό έχει Το Νο1 προϊόν των μίνι μάρκετ την περίοδο του καλοκαιριού βρήκε «διέξοδο» μέσα από τη μικρή λιανική κατά το διάστημα της καραντίνας λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού. Παρότι κλειστά τα καταστήματα εστίασης, τουρισμού και διασκέδασης, η μπίρα κατάφερε να διατηρήσει ψηλά τις πωλήσεις της, μέσα από την αύξηση της ζήτησης στα σούπερ μάρκετ και τα μικρά σημεία πώλησης της γειτονιάς. Της Ελένης Σαραντάκη Ζυθοποιίες Τα μίνι μάρκετ «διέξοδος» για την πώληση μπίρας

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=